Mé první drabble. O čem? O smrti Remuse Lupina. Doufám, že se bude líbit. ElizG
17.02.2012 (10:00) • ElizG • Povídky » Drabble » FanFiction • komentováno 5× • zobrazeno 1295×
Věděl to. A přesto do toho šel. Mohl zůstat s Dorou, Tedem. Ne, on šel naproti svému osudu, jak to jen šlo.
Stál tam v čele, čekajíc na ně. Na jeho vrahy. Na vrahy ostatních. Na ty vrahy, kteří zajistili, že zůstal poslední. Jediný z nich. Jediný z té bláznivé party, kde jeden zradil. Poslední Poberta. A přitom neprávem. Kolikrát by měl už zemřít? Kolikrát? Kolikrát si zasloužil smrt? Víckrát než oni. A přesto to byli oni, kdo první zemřeli.
Viděl je. Viděl své vrahy a přesto jim šel naproti s hůlkou v ruce. Zaútočil. A podepsal si rozsudek smrti.
Autor: ElizG (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble » FanFiction
Diskuse pro článek In noctem:
Téma Rema jako posledního Poberty je zajímavé... sama jsem o tom v jedné povídce přemítala. Určitě mu to muselo připadat nespravedlivé, že on - vlkodlak, přežil nejdéle ze všech.
Tohle drabble je skvěle napsané ;). Je samozřejmě otázkou, zda by tak skálopevně kráčel vstříc svému osudu, když tu byla Dora a Teddy... ale to nic nemění na tom, že sis vybrala ojedinělé a krásné téma a zpracovala ho se ctí.
Bolavé téma, povedený drabble.
Na poprvé velice dobré, jen bych si dala pozor na opakování slov. V povídce to je v pohodě, ale když máš 100 slov a slova se ti opakují, nevypadá to úplně nejlíp. To ale můj názor. Jinak se mi to líbilo, mělo to v sobě odvahu bojovat i doušek deprese nad tím, že posledním to končí... Na první pokus víc než dobré. Budu se těšit na další Určitě se zlepšíš časem ještě víc. :)
Hezký. Teprve až jsem to četla, tak jsem si uvědomila, že on byl vlastně opravdu poslední. Nikdy jsem o tom neuvažovala, ale vysvětlovalo by to i jeho depresivný povahu - všichni jeho nejlepší přátelé zemřeli a on jediný zůstal.
*Upozorňuji, že články, které nejsou do týdne od vložení dokončené, jsou smazány. Dokonči, prosím, svůj článek.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!