Idylická budoucnost je zpřetrhána v jediném okamžiku. To, co začalo klidně skončilo během o život.
Aneb - Jak se z Remuse stal vlkodlak.
16.07.2011 (16:00) • Shire • Povídky » Drabble » FanFiction • komentováno 6× • zobrazeno 1309×
V zahradě seděli mladí manželé a zaujatě o něčem diskutovali. Jejich asi pětiletý syn seděl na houpačce a ryl nohama v prachu pod sebou, oči upřené na špičky svých bot.
Na nebi se roztrhaly mraky a odhalily měsíc v úplňku.
Chlapec se zlehka odrazil a houpačka zavrzala.
Zašelestila tráva a vzduch prořízl příšerný výkřik. Něco se tomu chlapci zakouslo do ramene a stáhlo ho po zádech dolů z houpačky. Žena zděšeně vykřikla a její muž už běžel s vytaženou hůlkou za monstrem, které jeho syna táhlo k lesu. Chlapec stále křičel. Jeho matka stěží dokázala mezi vzlyky zvolat : „Zachraň Remuse!"
Autor: Shire (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble » FanFiction
Diskuse pro článek Napadený vlkodlakem:
Nějaká jednorázovka s podrobnějším popisem by taky nebyla úplně od věci... Drabble se mi líbil, trošku mě to rozlítostnilo.
Moc se mi to líbilo, hezky píšeš.
Jsem stejného názoru jako Deiny
super si to napsala:)
Chudák Remus. Tak malý a být už vlkodlak. Chápu, že časem si na ty proměny zvykne, i přesto, že moc příjemné nejsou, ale když je mu pět a prožije svojí úplně první proměnu... Moc se mi tvoje drabble líbilo, píšeš úplně fantasticky, nevím, co k tomu dodat!!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!