Říká se, že první slovo dětem určuje jejich osud. Jaké tedy bylo první slovo Hermiony Grangerové?
Doufám, že se vám bude můj první drabble líbit.
Tethys
24.06.2013 (17:00) • Tethys • Povídky » Drabble » FanFiction • komentováno 9× • zobrazeno 1709×
Bylo krásné zářijové ráno. Slunce jasně svítilo; jakoby se snažilo vydat, co nejvíce záře před tím, než se země zahalí pod sněhovou pokrývku. Manželé seděli na zahradě i se svou roční dcerkou, která pozorně pozorovala červeného brouka, který se batolil na hraně stolu.
„Mio," usmála se na děvčátko žena. „Řekni máma."
Hermiona se na matku zadívala svýma moudrýma očima. Žena trochu znejistila. Zdálo se jí, že na roční batole jsou ty velké, hnědé oči s nádechem žluté u zornic, velmi moudré a zkušené. Jakoby její Hermionka bojovala ve válce. A vyhrávala.
„Kniha," rozeznělo se jasně, ale přesto trochu nejistě zahradou.
Autor: Tethys (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble » FanFiction
Diskuse pro článek První slovo:
Tak co jiného taky Hermiona mohla říct.
dobrý
martinexa, děkuju
Super:)
Ja som ti už mail poslala
Ahoj Mimi, jasně, můžeš se na mě obrátit. Mám ti napsat na shrnutí, nebo na e-mail?
Ahoj Tethys
No vzhľadom k tomu, že nemáš zhrnutie ti píšem sem. Potrebovala by som tvoju pomoc Som bezradná a neviem na koho sa obrátiť. Mala by si na mňa chvíľu?
KacenQa, díky Je to jen taková blbost, ale jsem ráda, že se líbilo.
Tak co taky jinýho Skvělý nápad
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!