O tom jediném a zároveň nejlepším dni, který všichni určitě znají. Je to svatba.
01.04.2014 (09:00) • gygythor • Písničky • komentováno 8× • zobrazeno 3433×
Nastal zvláštní den,
budem zpívat jen.
Necháme si zdát pěkné sny,
budem spolu šťastní.
ref: Svatba už se blíží,
pán bůh na nás shlíží.
Řekneme si ano nebo ne,
samozřejmě ano, né, že ne.
Vracíme se domů zpět
a já si jdu na net.
A TAM JE NAPSÁNO:
ref: Že svatba už se blíží,
pán bůh na nás shlíží.
Řekneme si ano nebo ne,
samozřejmě ano, né že ne.
Autor: gygythor, v rubrice: Písničky
Diskuse pro článek Svatba:
díky ale ten klomentář před tímhle psal můj starší bratr omlouvám se.
Tak já si myslím , že ikdyž to měla , být píseň , tak ať už to kdokoliv bere ,jako píseň nebo báseň tak , se mu to i tak zalíbí.
Je pravda , že to do písně má daleko, spíše se to blíží k básničce.
Samozřejmě pokud chceš poradit , zvol si nějakou píseň třebas z tvého dětství nebo zamilované , a skus si jí poslouchat , a právě si skus vytvořit svůj vlastní text .
Jinak Máš jí moc krásnou mi se líbí, a ať už říká kdo chce co che u mne máš .
Evidentně. A děkuji za objektivní názor na mou poezii. :)
Enderson evidentně nemá nic jiného na práci, než projíždět práce ostaních a okamžitě shazovat ostaní, aniž by něco o autorovi věděl. Jen tak mimochodem tvoje básničky stojí za nic.
:D :D :D :D :D :D :D -.-"
To nejsou smajlíci pobavení, ale výsměchu. Ano výsměchu. tohle není píseň a jak už jsem řekl v předchozím komentu píseŇ má jiné náležitosti.
Neodvažuji se to hodnotit jako báseň, ale mohu ti říct jedno: na stránce karaoketexty.cz se podívej na několik textů a porovnej to s tím tvým. pokud znáš noty, zkus to hodit do notového notesu a uvidíč že tohle nemá sebemenší možnost se stát písní. Omlouvám se ale je to tak.
díky
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!