OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Gambit bohov - Kapitola 118.

Gambit bohov - Kapitola 118.Jednoduchšie z dvoch ziel?

 

Goodbye Agony 31. kapitola

Goodbye Agony 31. kapitolaAndy při první možné příležitosti Inessu opět akorát vyděsí něčím nepříjemným. Pak ji překvapí něčím naopak příjemným a nakonec Inessu samotnou zaskočí to, že se s ním má definitivně rozloučit.
Přeji příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 117.

Gambit bohov - Kapitola 117.Neisté pokusy o útek

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - VII.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - VII.Väčšina Červeného tribunálu padla. Zostáva už len postava, ktorú majú všetci za ich vodcu. Jeho osamelosť však nutne neznamená slabinu, o čom sa Bratstvo onedlho presvedčí. Finále série 'Červený tribunál'

 

Královnina služebnice - 9. kapitola

Královnina služebnice - 9. kapitolaSiannu čeká výlet za zlatníkem do města, kde si po původním šoku konečně užije trochu klidu a normálního života.

 

Goodbye Agony 30. kapitola

Goodbye Agony 30. kapitolaAndyho děsivý zážitek a jeho následky změní mnohé...
Užijte si oddechovou kapitolu, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 116.

Gambit bohov - Kapitola 116.Po takom dlhom čase...

Novinka

Okovy magie - 1. kapitola

Okovy magie - 1. kapitolaPřed stovkami let se magie ze světa vytratila. Nyní je zpátky a s ní se vrátila i pradávná stvoření a zapomenuté křivdy. V dávných dobách bývala Evie Sharpe mocnou čarodějkou, nyní však pracuje v nočním klubu a žije jako obyčejný smrtelník. Její poklidný život se vytratí v momentě, kdy se v okolí jejího bytu začnou pohybovat bestie dávno zapomenuté, které prahnou po její krvi.

 

Goodbye Agony 29. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Goodbye Agony 29. kapitolaTak jak to nakonec dopadne s Andym?
Příjemné čtení Vám přeje marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 115.

Gambit bohov - Kapitola 115.Ešte vždy môžeme niekoho stratiť

 

Gambit bohov - Kapitola 114.

Gambit bohov - Kapitola 114.Konečné bolestné prekvapenie?

 

Goodbye Agony 28. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Goodbye Agony 28. kapitolaPředání peněz, které opět nedopadne podle původních představ Andyho a Inessy.
Co nejpříjemnější čtení, Vaše marSabienna

 

Charon - 6. kapitola

Charon - 6. kapitolaJed pro královnu...

 

Královnina služebnice - 8. kapitola

Královnina služebnice - 8. kapitolaSianna vidí nebezpečí a nepřátele úplně všude, ale situace není až tak hrozná, jak se může zdát. I ta nejmenší věc může změnit okolnosti k nepoznání.

 

Gambit bohov - Kapitola 113.

Gambit bohov - Kapitola 113.Dať hnevu voľný priebeh

« Předchozí  1 ... 28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!