OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Goodbye Agony 24. kapitola

Goodbye Agony 24. kapitolaAndy opět ukázkově dostojí své reputaci neřízené střely.
Přeji příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 107.

Gambit bohov - Kapitola 107.Ostať nečinne stáť

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - V.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - V.Členovia Bratstva sa na chvíľu rozdelili, aby ich na zvláštnom mieste znova zhromaždil ďalší protivník.

 

Gambit bohov - Kapitola 106.

Gambit bohov - Kapitola 106.V mene vyššieho záujmu

 

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - IV.

Bratstvo tieňov: Červený tribunál - IV.Bratstvo tieňov sa spolu s novou posilou vydáva pátrať po Marnidelovi. Z prenasledovania sa však stane skutočný lov, keď vpadnú do brlohu nebezpečnej beštie.

 

Na hraně stínu - Epilog

Na hraně stínu - EpilogKde jedna pohádka končí, druhá začíná.

 

Královnina služebnice - 4. kapitola

Královnina služebnice - 4. kapitolaPřípravy na zásnuby se pomalu blíží ke šťastnému konci, který ale může spousta věcí překazit.

 

Města Prastarých - 10. kapitola

Města Prastarých - 10. kapitolaOdjezd z Nimisu a Adíina první příšera.

 

Goodbye Agony 23. kapitola

Goodbye Agony 23. kapitolaJared i nadále dokazuje, jakým úžasným partnerem dokáže být. A to i v situacích, které by za běžných okolností nikdy nenastaly, poněvadž Andy naopak zase dokazuje, jak umí všechno neskutečně zkomplikovat.
Příjemné čtení vám přeji, marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 105.

Gambit bohov - Kapitola 105.Lepšie neskoro ako nikdy

 

Na hraně stínu 6

Na hraně stínu 6Když dílky zapadnou do skládačky, měl by přijít onen pověstný příjemný pocit z dobře vykonané práce. Jenže Celestina bude muset bojovat o oba muže, kteří slíbili, že ji budou ochraňovat – a to, co jim hrozí, možná za všechnu pravdu světa ani nestojí.

 

Královnina služebnice - 3. kapitola

Královnina služebnice - 3. kapitolaPříjezd královských písařů překvapí celou rodinu a jejich podivné chování donutí některé členy domácnosti přemýšlet nad budoucností své dcery.

 

Charon - 4. kapitola

Charon - 4. kapitolaNáčelnice jihu...

 

Města Prastarých - 9. kapitola

Města Prastarých - 9. kapitolaPoslední den v Nimisu.

 

Goodbye Agony 22. kapitola

Goodbye Agony 22. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku prázdnin. Proto ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Inessa se vydá do baru za Ashleym, aby zjistila, co se teda děje.
Přeji příjemné čtení, vaše marSabienna

« Předchozí  1 ... 30  31  32  33  34  35  36  37  38  39  40 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!