OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Goodbye Agony 17. kapitola

Goodbye Agony 17. kapitolaJared si pro Inessu připraví nabídku, která se neodmítá. A potom se teprve dozví, že Inessa stále neodmítá své pracovní nabídky, přestože se kvůli tomu už jednou nepohodli.
Ať se Vám kapitola líbí, marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 99.

Gambit bohov - Kapitola 99.Ako fragment pravdy ukrytý v lži

Novinka

Into The Dark - Prolog

Into The Dark - PrologMladá dívka zjišťuje, že není úplně normálním člověkem, jak si doposud myslela. Nabyla jednu schopnost, po které však opravdu netoužila. Stává se z ní Strážkyně tajemství smrti. Hned v prologu zjistíte, jaký je první úkol, do kterého se jí absolutně nechce. Hezké čtení. -Terry

 

Bratstvo tieňov: Z popola - X.

Bratstvo tieňov: Z popola - X.Plán je na svete, úlohy rozdelené, misia je jednoznačná - čarodejník musí zomrieť! Finále série 'Z popola'

 

Království za královnu XXI.

Království za královnu XXI.Gen jde do bitvy se svou kamarádkou Freyou. Ihned po přemístění je čeká nemilé překvapení. Dokážou si s problémem poradit? Ať se líbí! :)

Novinka

Na hraně stínu - Prolog

Na hraně stínu - Prolog

Najlepšia poviedka roku 2019. Gratulujeme!

Celestina Lucasová měla vždycky pocit, že nikam nepatří. Nikdy nepoznala svoje rodiče a její život se pohyboval mezi ničím a ještě větším ničím. Prázdnota všedních dnů byla sice čas od času narušená podivnými událostmi, jimž ale až do jedné osudové noci nepřisuzovala větší význam. Zjistí, že existují věci mezi nebem a zemí… nebo pod ní, které čekají pouze na ni, aby otřásly vším, co kdy znala.

AUTOR ROKU 2019

 

Království za královnu XX.

Království za královnu XX.Gen sdílí své obavy s Lokim, aby se dozvěděla, že není sama, kdo má z nadcházející bitvy strach. Také se ocitá na (před)válečné radě, kde se tvoří bojový plán. Enjoy! :)

 

Gambit bohov - Kapitola 98.

Gambit bohov - Kapitola 98.Topiaci sa aj slamky chytá. Alebo nemusí?

 

Království za královnu XIX.

Království za královnu XIX.Na Asgard se valí pohroma. Zvládne naše hrdinka rozmluvit Všeotci vyhlášení války Muspelheimu? Ať se líbí! :)

 

Goodbye Agony 16. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Goodbye Agony 16. kapitolaInessa s Jaredem svůj vztah posunou zase o kus dál.
Užijte si kapitolu, Vaše marSabienna

 

Bratstvo tieňov: Z popola - IX.

Bratstvo tieňov: Z popola - IX.Čarodejníkova mágia naberá na sile. Keďže je Maximus oficiálne voľný, nič nebráni Bratstvu opustiť mesto a začať plánovať útok.

 

Království za královnu XVIII.

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Království za královnu XVIII.Imogenu čeká, v jejím pokoji z dětství, překvapení. Zjistíme také, jak se vyřeší problém s nápomocí Asgardu. Enjoy! :)

 

Bratstvo tieňov: Z popola - VIII.

Bratstvo tieňov: Z popola - VIII.Nájsť Sira Maxima nebolo vôbec ťažké. K Bratstvu by sa pridal rád, v meste ho však drží istý dlh. Bratstvo mu pomôže nájsť spôsob, ako dlh splatiť, ale nebude to prechádzka ružovou záhradou.

 

Království za královnu XVII.

Království za královnu XVII.Kdo je Surtr a oč mu vlastně jde? Imogenu čeká rozhovor se Sólveig, v němž ji požádá o pomoc. Budou však její podmínky splnitelné? Enjoy! :)

 

Goodbye Agony 15. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Goodbye Agony 15. kapitolaInessa čelí dalšímu rozhovoru s opilým Andym, který jejich rozchod absolutně nezvládá.
Užijte si kapitolu, Vaše marSabienna

« Předchozí  1 ... 33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!