OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Gambit bohov - Kapitola 92.

Gambit bohov - Kapitola 92.Známy, no predsa úplne vzdialený

 

Bratstvo tieňov: Z popola - IV.

Bratstvo tieňov: Z popola - IV.Posilnení o nového člena, sa zakladajúci členovia nového Bratstva musia rýchlo spamätať a pokračovať vo verbovaní nových členov. Ďalšie meno na zozname patrí elfovi skrývajúcemu sa v okolí púštneho mesta trpaslíkov.

Novinka

Ztracený bůh - Prolog + 1. kapitola

Ztracený bůh - Prolog + 1. kapitolaBudu vám vyprávět příběh o bytosti, která je starší než samotná země. Někdo by tu bytost nazval bohem, i my jí tak budeme říkat... ale jen třeba nemáme ta správná slova, abychom ji pojmenovali.

V této kapitole se se nám představí hlavní hrdinka Nora Lovett, dívka žijící ve 21. století v Anglii. Její život má však jeden menší háček...

 

Temná - 12. kapitola

Temná - 12. kapitolaBudoucnost Bratrstva...

 

Města Prastarých - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Města Prastarých - 3. kapitolaAdía je nucena přihlížet krutosti svého pána.

 

Americká Univerzita - 38. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Americká Univerzita - 38. kapitolaKeď má niekto dlhé vedenie a neuvedomuje si city druhého, no stále sa môže prísť spýtať o radu Sophie a úplne jej pokaziť večer...

 

Slnečný kameň 7. kapitola

Slnečný kameň 7. kapitolaUrobiť akýkoľvek krok bez rozmyslu je mimoriadne nebezpečné a Liz to má stále na pamäti. Navyše, teraz je neustále pod drobnohľadom!
Užite si ďalšiu kapitolu mojej prvotiny. :)

 

Goodbye Agony 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Goodbye Agony 10. kapitolaAndyho a Inessy hádka, která se velice šeredně zvrtne.
Příjemné čtení přeje marSabienna

 

Temná - 11. kapitola

Temná - 11. kapitola

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce května/mája. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Temný vládce povstal...

 

Království za královnu VII.

Království za královnu VII.Tak nám pustili Zlou čarodějnici na svobodu. Jak se Imogena popere se svým novým úkolem?

 

Města Prastarých - 2. kapitola

Města Prastarých - 2. kapitolaAdía zjišťuje něco málo o možném původu mince, kterou dostala od tajemného vojáka. Otázkou je, co je na tom pravdy.

 

Slnečný kameň 6. kapitola

Slnečný kameň 6. kapitolaFilip sa konečne zdôveril Liz a ona sa nestačila čudovať.

 

Gambit bohov - Kapitola 91.

Gambit bohov - Kapitola 91.Prekvapivé rodinné väzby

 

Goodbye Agony 9. kapitola

Goodbye Agony 9. kapitolaAndy svým opileckým chováním rozhodne o dalším osudu jeho vztahu s Inessou.
Přeju příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Království za královnu VI.

Království za královnu VI.Imogena se shledá s Odinem, kterému přednese svůj návrh. Jak se k němu Všeotec postaví? Enjoy! :)

« Předchozí  1 ... 36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!