OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

HP: New Generation - Kapitola 6

HP: New Generation - Kapitola 6Ten najväčší sebec a pretrhnuté stehy

Novinka

Pravá ruka skazy - 1. kapitola

Pravá ruka skazy - 1. kapitolaKeď som si myslela, že som prežila najhoršie, prišla ďalšia rana. Tak to ide celý môj život. Strácam milovaných aj samú seba. Čoraz častejšie padám na dno a čoraz častejšie ma zachraňujú tí najnepravdepodobnejší ľudia.
Ako otec. Ukázal mi, čo vo mne je a kým naozaj som. Naučil ma, že za snom sa ide cez mŕtvoly. Ale vzhľadom na nedávne informácie, to robiť nemal. Podpísal si rozsudok smrti. A tak skončia obaja. Vyvolený aj Temný pán.

 

Odstřelovač - 48. kapitola

Odstřelovač - 48. kapitolaJak to může dopadnout, když člověk poprvé žárlí?

 

Odstřelovač - 47. kapitola

Odstřelovač - 47. kapitolaKaždá morální podpora je vítaná, i když o ní dotyčná neví... nebo je to jinak?

 

Odstřelovač - 46. kapitola

Odstřelovač - 46. kapitolaNásledující týdny poté pohledem pěti kouzelníků...

 

HP: New Generation - Kapitola 5

HP: New Generation - Kapitola 5Aspoň jedno ďakujem.

 

Odstřelovač - 45. kapitola

Odstřelovač - 45. kapitolaKdyž nastanou hříšné časy... Když nastanou bídné časy...

 

Odstřelovač - 44. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 44. kapitolaTen pocit, když si profesor potřebuje promluvit se svou studentkou...

 

Odstřelovač - 43. kapitola

Odstřelovač - 43. kapitolaNěkterá rozhodnutí jsou nesmírně těžká a bolestivá, ale někdy není zbytí.

 

Odstřelovač - 42. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 42. kapitolaNěkdy přijde doba, když je třeba si přiznat určitá fakta.

 

Odstřelovač - 41. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Odstřelovač - 41. kapitolaNa hádkách je vždy nejkrásnější usmiřování.

 

Odstřelovač - 40. kapitola

Odstřelovač - 40. kapitolaTak se dostáváme do čtvrté desítky. Chtěla bych poděkovat všem, kteří již dva měsíce čtou mojí povídku a stále na ni nezanevřeli. Děkuji za vaši přízeň. Budu se dále snažit přispívat dle svého nejlepšího vědomí a svědomí :). A tak... Školní tresty nemusejí být vždy nepříjemné.

 

Odstřelovač - 39. kapitola

Odstřelovač - 39. kapitolaOdhalení minulosti není vždy příjemné.

 

Odstřelovač - 38. kapitola

Odstřelovač - 38. kapitolaJe opravdu tak těžké dát někomu šanci?

 

HP: New Generation - Kapitola 4

HP: New Generation - Kapitola 4Fakultovica a boj o flašu

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!