OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



 

Odstřelovač - 37. kapitola

Odstřelovač - 37. kapitolaKdyž je jedno z tajemství odhaleno...

 

HP: New Generation – Kapitola 3

HP: New Generation – Kapitola 3Koč a nedostatok miesta

 

Odstřelovač - 36. kapitola

Odstřelovač - 36. kapitolaCestou bolesti dojdeš ke štěstí, už se přestaň chvět, nebylo to hned. Ale teď budu tvůj, až se zřítí svět.

 

Odstřelovač - 35. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Odstřelovač - 35. kapitolaHodina usmíření nastává, pro všechny odpuštění nastává, čas velkých srdcí nastává, vláda tvých věcí nastává, podání rukou nastává a cesta stokou nastává. (Žalman a spol.)

 

Odstřelovač - 34. kapitola

Odstřelovač - 34. kapitolaOpravdu je vše takové, jaké se zdá?

 

Odstřelovač - 33. kapitola

Odstřelovač - 33. kapitolaNepříjemné překvapení nemá rád asi nikdo.

Novinka

HP: New Generation – kapitola 1

HP: New Generation – kapitola 1Posledný rok na Rokforte. Pre väčšinu mojich spolužiakov najväčšia nočná mora. Pre mňa? Ach, áno! To trvalo! Už len rok a vypadnem z tohto cvokhousu! Pri Merlinovi, je to ako splnený sen! Len rok a konečne začnem žiť skutočný život s notebookom, mobilom a netom. Už žiadny predpotopný čarodejnícky stredovek. Nie, nie, nie, už len krásne dvadsiate prvé storočie – a hlavne, bude to moje krásne dvadsiate prvé storočie BEZ Pottera. Už dávno – myslím, že ešte v prváku – som ho korunovala za kráľa kreténov. Ale kto by sa čudoval? Veď je to arogantný, namyslený, egoistický somár s metlobalom otrieskaným mozgom. Ale späť ku mne.
Moje meno je Jacqueline Editte Howell a práve nastupujem do môjho posledného údesného roku na Rokfortskej strednej škole čarodejníckej. Pri troche šťastia, najhoršie, čo ma čaká, sú MLOKY. Hm... ale s Potterom za zadkom? Človek nikdy nevie.

 

Odstřelovač - 32. kapitola

Odstřelovač - 32. kapitolaJak to dopadne, když se setkají tváří v tvář dva totožní muži? Tedy... kdysi totožní.

 

Odstřelovač - 31. kapitola

Odstřelovač - 31. kapitolaJe opravdu tak těžké být někomu oporou ve složitých chvílích života?

 

Odstřelovač - 30. kapitola

Odstřelovač - 30. kapitolaTen pocit, když vás zastihnou špatné zprávy nepřipravené a vy nejste pánem svého momentálního života.

 

Odstřelovač - 29. kapitola

Odstřelovač - 29. kapitolaProblémy jsou od toho, aby se řešily. Dokážou se bratři Snapeovi postavit každý tomu svému?

 

Odstřelovač - 28. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Odstřelovač - 28. kapitolaZatemněná mysl nedokáže reálně uvažovat. Lidé potom dělají chyby, které se nedají napravit.

 

Odstřelovač - 27. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Odstřelovač - 27. kapitolaNěkterá samostatná rozhodnutí bývají příjemná i pro ostatní.

 

Odstřelovač - 26. kapitola

Odstřelovač - 26. kapitolaPoplesové dilema někdy trápí každého z nás. Každého ale z jiného úhlu pohledu

 

Odstřelovač - 25. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Odstřelovač - 25. kapitolaPříjemný večer nemusí být vždy příjemně zakončen. Nebo ano?

« Předchozí  1 ... 19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!