OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter



Novinka

Pro větší dobro Prolog + I.

Pro větší dobro Prolog + I. Albus Brumbál, jedna z nejtajemnějších postav série o Harrym Potterovi. Pojďme spolu poodhalit roušku jeho tajemství a nahlédnout do jeho mládí. Pojďme se na něj podívat ne jako na starého, všemi uznávaného profesora a jednoho z největších kouzelníků své doby, ale jako na mladého a talentovaného absolventa Bradavické školy, bratra, přítele i ambiciózního mladíka s velkými plány, jemuž do života krátce, ale o to bouřlivěji vstoupí jiný mladý muž - Gellert Grindelwald.

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 24. - Vianočný darček - Epilóg

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 24. - Vianočný darček - Epilóg

Poviedka sa umiestnila na treťom mieste o Naj poviedku mesiaca septembra/září. Na deň ju umiestňujeme na titulnú stranu. Gratulujeme!


Vianoce a nový začiatok

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 23. - Je mi to tak ľúto!

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 23. - Je mi to tak ľúto!Návrat a zmierenie

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 22. - Riskovať aj to málo

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 22. - Riskovať aj to málo

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce srpna/augusta. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Nový smer

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 21. - Nie som blázon!

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 21. - Nie som blázon!Útek a oklumencia

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 20. - Pravda v znamení Veritasera

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 20. - Pravda v znamení Veritasera Veritaserum a Malfoyova hra

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 19. - Pravda?

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 19. - Pravda?Inferiovia a Malfoyova prednáška

 

V propadlišti dějin 2. kapitola

V propadlišti dějin 2. kapitolaNovember je ještě stále na cestě do Bradavic a cestou potkává hnedle několik postav, které více či méně ovlivní její příběh. Přeji příjemné čtení. ChloeMercer.

 

Death potion 32. kapitola

Death potion 32. kapitolaTak, a jedeme trochu z kopce, jedna nehoda, jedna prosba a jeden rozkaz, aneb jak dokáže být Voldemort krutý?

 

Death potion 31. kapitola

Death potion 31. kapitolaMáme tu další zkoušku důvěry, nebude to nic lehkého, a i Severus se tu nechá ovládnout svou temnou stránkou.

 

Death potion 30. kapitola

Death potion 30. kapitolaLily má nový úkol, jak se s tím ale vypořádá? Být v cizí kůži není nic snadného, zvláště když vám v tom pomáhá někdo, jako je Severus Snape.

 

Death potion 29. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Death potion 29. kapitolaPro Lily Evansovou se svět zatočil jako na kolotoči, ale je to jediné dobrodružství, které měla možnost poznat? Jak se k tomu staví Severus? To je právě to, co se chce Lily dozvědět. Jak to vlastně dopadne, když se rozhodně sestoupit do sklepení?

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 18. - Ďalšia chyba

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 18. - Ďalšia chybaMalfoyova pracovňa

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 17. - Babo, raď!

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 17. - Babo, raď!Malfoy, Charliene a obed.

 

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 16. - Ako mohli?

Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 16. - Ako mohli? Seneis, nervy a dve facky.

« Předchozí  1 ... 31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41 ... 58   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!