Mary & Robert
Příběh mě napadl při poslouchání jedné písničky, jejíž jméno si už nepamatuju. Je to trochu morbidní. Robert přišel o Mary, co se bude dít dál?
09.03.2014 (10:00) • AlejahArleneRose • Povídky » Jednodílné • komentováno 2× • zobrazeno 1209×
NovinkaFantasy příběh
Tuhle povídku jsem psala ve škole při slohu, ale už minulý rok. Učitelka ji pak otiskla do školních novin, kam se vždy při velkém slohu otiskne nejlepší práce. Samozřejmě se chci pochlubit, ale taky se s vámi podělit ;). Je to fantasy. Co jiného jste ode mě čekali? Psala jsem ji asi čtyři dlouhý dny při každé hodině češtiny. Tak ať se vám líbí :)! Mustang
08.03.2014 (13:00) • • Povídky » Jednodílné • komentováno 3× • zobrazeno 1671×
NovinkaZůstat, nebo odejít?
Koho milujeme, toho nejsme nikdy schopni doopravdy opustit...
07.03.2014 (17:00) • ClaryAdler • Povídky » Jednodílné • komentováno 6× • zobrazeno 971×
NovinkaJeden den v džungli
Tess Larayová se rozhodne navštívit svého bratrance a zároveň nejlepšího kamaráda Logana. Chce oživit jejich dětské vzpomínky. Avšak vůbec netuší, že věci, které jako malé děti milovali, se doopravdy dějí...
07.03.2014 (12:00) • Mea • Povídky » Jednodílné • komentováno 0× • zobrazeno 541×
NovinkaTenkrát ve Švýcarsku III.
Nedoporučujeme číst do 18 let.Ano, je to tak, máme tu po více než půl roce konec povídky, která ani nesklidila takový úspěch, ovšem svých pár fanoušků si získala. Doufám, že poslední část ze tří nezklame a zaujme stejně jako části předchozí. ;)
Alexandra je obyčejné ambiciózní dvaadvacetileté děvče, chodící do školy, mající životní lásku a cíle. Vlastně, jedna zvláštnost by se našla. Její životní láska je nájemný zabiják, syn pravého švýcarského mafiána. Od rodiny se Sebastian už dávno odtrhl, ovšem Alexandra trvala na tom, že chce poznat jeho rodiče. A tak, ačkoli se mu to nelíbilo, ji po šesti letech vztahu veze domů, aby ji seznámil se svými milovanými rodiči.
Upozorňuji, že povídka obsahuje sexuální témata, která jsou ve třetí - poslední - části rozvinuta.
05.03.2014 (20:00) • Spyro • Povídky » Jednodílné • komentováno 3× • zobrazeno 1484×
NovinkaVězení hadrové panenky
Nedoporučujeme číst do 15 let.UPOZORNĚNÍ: Povídka je na téma yaoi (sex/vztah dvou mužů). Jak povídku zajímavě uvést? Je o lásce, zradě, myšlekách, sexu, bolesti... Je trošičku smutná, ale i tak doufám, že se bude líbit.
04.03.2014 (16:00) • • Povídky » Jednodílné • komentováno 4× • zobrazeno 1205×
NovinkaSen nebo skutečnost?
Věřím, že fantazije má větší moc než skutečnost. Věřím, že láska vše překoná. Myslím, že těch lidí je víc...
02.03.2014 (13:00) • • Povídky » Jednodílné • komentováno 1× • zobrazeno 609×
NovinkaHranice nekonečna
Věříte v nadpřirozeno? Vidět někoho, koho vidíte jen vy, není vždy ta nejlepší výhra. Patnáctiletá Julia od svého dětství vídá chlapce, který se jí pokaždé objeví jen v nějakém odrazu. Možná neexistuje, jen si jej vymyslela. Jenže co je pravda?
Příjemné čtení přejí Liefe a PetraCullen.
01.03.2014 (11:00) • Liefe, PetraCullen • Povídky » Jednodílné • komentováno 6× • zobrazeno 1517×
NovinkaSilentium
Ticho... Krásné, fascinující Ticho. Je jím jeden z andělů samotného archanděla Gabriela, jmenuje se Jaael. Jednoho rána ho však probudí ohlušující bouře. Samozřejmě, že ví, odkud vítr vane! Ach, ten Lucifer, zase provokuje... (Kurzívou je psáno Jaaelovo mluvení do Luciferovy mysli. A Jitřenka s Luciferem je jedna a ta samá osoba. Slovo "lucifer" pochází z latiny, kde znamená v překladu světlonoš, tj. v prvé řadě právě jitřenka)
28.02.2014 (11:00) • • Povídky » Jednodílné • komentováno 8× • zobrazeno 1206×
NovinkaŽal Matky přírody
Moje pojetí strastí Matky přírody. Doufám, že se vám bude povídka líbit. Komentář vždy potěší :) Přeji hezké čtení.
26.02.2014 (16:00) • silvi14 • Povídky » Jednodílné • komentováno 1× • zobrazeno 999×
NovinkaMá to bolet?
Říká se, že láska je ten nejkrásnější cit na světě, ale tahle holky si to nemyslí...
25.02.2014 (20:00) • DaniEla22 • Povídky » Jednodílné • komentováno 3× • zobrazeno 1251×
NovinkaChupacabra
Nedoporučujeme číst do 15 let.Kvůli slovní zásobě omezuji tuto povídku od 15 let.
Někdy v průběhu třetí řady The Walking Dead bylo řečeno, že Daryl Dixon spatřil v lese chupacabru. Vtip je v tom, že to tam nikdy nebylo zobrazeno. Říkala jsem si, jak to tak asi mohlo probíhat... A tady to je. Má představa setkání Daryla s chupacabrou. Užijte si to... :)
A.
25.02.2014 (16:00) • • Povídky » Jednodílné • komentováno 1× • zobrazeno 1083×
NovinkaNová naděje
Je to krátká povídka o naději. Někdy stačí člověku člověku málo ke štěstí, aby se znovu zamiloval. Chtěla bych tuhle povídku věnovat moc fajn jednomu klukovi, o kterém tahle povídka je a o mých pocitech k němu. Hezké počtení. PetraCullen.
25.02.2014 (13:00) • PetraCullen • Povídky » Jednodílné • komentováno 3× • zobrazeno 1408×
NovinkaTeď už to vím
Malý chlapec je zvědavý: „Proč jste slepá?" A tak mu stará žena začne vyprávět, jak kdysi viděla podivné krásné postavy celé v bílém. Pohádka pro nedospělé dospělé... Moje první veřejná nonFF tvorba. Prosím, nekamenovat...
23.02.2014 (16:00) • emam • Povídky » Jednodílné • komentováno 7× • zobrazeno 1408×
NovinkaPotůček slz
Povídka je převážně o pocitech. Co cití dívka po ztrátě toho nejdůležitějšího? Cití bolest, a nebo strach? Jedinou radost z života má díky Jeremimu. Co stane jednoho jarního dne? Bude mít radost? Nebo pocítí další bolest?
22.02.2014 (10:00) • • Povídky » Jednodílné • komentováno 6× • zobrazeno 788×
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!