Tak a poslední jednodílovka z celé téhle řady. Upřímně, mám jenom jednu kerku, ale ty zbylé tři plánuju. :D Však pochopíte, jak budete číst.:)
25.06.2011 (15:00) • SafiraDarkfire • Povídky » Jednodílné • komentováno 12× • zobrazeno 1484×
smazáno autorem
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: SafiraDarkfire (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Jednodílné
Diskuse pro článek Úsvit:
Moc hezké :) Zase
Velmiá dobře napsané, obdivuju se ti, že jsi našla odvahu zmizet. Jsouto jedny z nejlepších povídek co jsem četla, a že já jich četla nespočet... pokračuj
Chensie: Velice děkuji za komentík. Jsem ráda že se povídka líbila. Nevím jestli bych dokázala napsat pokračovaní, nějak... Možná by se něco dalo, ale nejsem si tím jistá, uvidím. Pokusím se o takzvanou epilogovou povídku, dodatek nebo jak se tomu říká, ale nic neslibuji. Tak jako jsem už řekla Skřítečkovi, nevím, jestli někdy ještě napíšu něco, co napsal život takže ani nevím, jestli napíšu tohle pokračování, ale uvidím. Když tak ti dám vedět:)
Některé okamžiky byly skutečně velmi hezké! Celkově pěkná povídka. :o) Líbilo by se mi i pokračování... Jsem spíše přes zamilované, takže kdyby bylo pokračování o tom, jak je s Rikem, tak bych byla dojatá. ,o) I tak ten jeden okamžik mně dojal, to když mu řekla, že ho miluje. Nebylo to kýčovité, bylo to přirozené.
Joi: Děkuji.
BJaneVolturi: Velice děkuji, taky si myslím.:)
Je to skvělé, po tom všem špatném, co si prožila alespoň bude mít dobrý konec...
Skříteček2: No nevím jestli napíšu ještě nějakou ze života. Jestli ano, tak už to nebude můj příběh, takže nevím, jak by to dopadlo. Uvidím ještě:) Musím si to hodně rozmyslet. Pár jich samozřejmně rozepsaných mám, ale u většiny jsem se zasekla. Uvidím, něco s tím udělám:)
Elis: Velice děkuji. Vážně se ti nejvíc líbil tenhle? A já bych právě řekla, že tenhle stojí za houby. Šlo by jej napsat lépe. Ale tak to už je jedno:D Ale i tak velice děkuji:)
Wow, všechny díly byly dokonalý, perfektní, vážně super. Už jsem ti to několikrát říkala a říkám to i teď, ty doopravdy umíš psát.. nevím proč, ale tenhle díl se mi asi líbil nejvíc =)
To už je poslední? Je mi to líto, snad si zase padnu do oka s nějakou tvou jinou povídkou. Máš v plánu sepsat ještě něco, co napsal život?
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!