OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Žena, ktorá maľovala oblaky 7

Žena, ktorá maľovala oblaky 7Návšteva mesta s nečakaným výsledkom

 

Mr. Perfect - 25. kapitola

Mr. Perfect - 25. kapitolaEma a její první zkušenosti s focením, ze kterého se nečekaně tak trochu sesype. Ještě že má pokaždé po ruce moderního hrdinu Mattea, který je vždy maximálně připravený zasáhnout.
Užijte si čtení, přeje Sabienna

 

Hrdlorez 6

Hrdlorez 6Ako dopadne útek?

 

Gone girl - 13. kapitola

Gone girl - 13. kapitolaŠok, můry a antidepresivní štěně.

 

Zelený písek - kapitola 2.

Zelený písek - kapitola 2.Janicina dopravní nehoda má nepříjemnou dohru ve škole. Co po ní chce ředitelka Müller-Pearcová? A shledá se Janice ještě někdy se svým rozbitým levicyklem?

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 6

Žena, ktorá maľovala oblaky 6Výlet medzi sny a skutočnosť

 

Mr. Perfect - 24. kapitola

Mr. Perfect - 24. kapitolaEma se pro jednou rozhodne si taktéž hrát na hrdinku, což se jí ale trochu vymstí. Jak jinak by totiž mohla dopadnout než opět jako dáma v nesnázích. Jaká variace to bude tentokrát?
Ať se kapitola líbí, Vám srdečně přeje Sabienna

 

Hrdlorez 5

Hrdlorez 5Nabaľovanie neistoty

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 5

Žena, ktorá maľovala oblaky 5Cez tajnú chodbu do hája záhad

 

Mr. Perfect - 23. kapitola

Mr. Perfect - 23. kapitolaNo tak jak si Ema poradí s tou odcizenou taškou? Zajisté dle svého způsobu a především tak, že Matteo bude mít šanci se opět hrdinsky blýsknout.
Užijte si po té delší pauze novou kapitolu, vaše Sabienna

 

Žena, ktorá maľovala oblaky 4

Žena, ktorá maľovala oblaky 4Keď vietor berie nádej a prináša skazu

 

Hrdlorez 4

Hrdlorez 4Nové informácie, nové postavy

Novinka

Zelený písek - kapitola 1.

Zelený písek - kapitola 1.Rok 3026. Janice Esca před třemi lety přišla o maminku a ze všech sil se snaží plnit její poslední přání, tedy studovat, aby z ní jednou mohlo být něco víc než jen jehla ztracená v kupce sena Třetího Londýna, města chudých. Chce žít relativně normální život relativně normálního člověka. Přesto se kolem ní začnou dít podivné věci... Aneb hluboko v šuplíku objevený návrh na urban fantasy příběh, který vychází z jednoho z prvních námětů, se kterými jsem kdy pracovala. Postupně se můžete těšit na kapku scifi, střípek romance a narůstající hromadu metafyzična. Text první kapitoly je poměrně starý, takže možná stylově ne až tak vybroušený, ale doufám, že mi to bude odpuštěno. ;)

 

Dům na pobřeží 3

Dům na pobřeží 3Příběh docenta matematiky, který neříká vše.

 

Hrdlorez 3

Hrdlorez 3Nina vo svete upírov nachádza známe tváre. Koho?

« Předchozí  1 ... 9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!