OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Hviezda a vrah III.

Hviezda a vrah III.Nie vždy je dobré využiť nadobudnuté čriepky odvahy proti niekomu, kto vás rozbije ešte viac.

 

Goodbye Agony 43. kapitola

Goodbye Agony 43. kapitolaInessa s Lenou si užívají dámskou jízdu, během které mezi sebou opět trochu pročistí vzduch.
Ať se Vám kapitola líbí, marSabienna

 

V kvapke krvi - Kapitola 9.

V kvapke krvi - Kapitola 9.Neočakávané stretnutia na netradičných miestach

 

Goodbye Agony 42. kapitola

Goodbye Agony 42. kapitolaCo si teda Inessa vymyslí na Jareda tentokrát?

 

Královnina služebnice - 13. kapitola

Královnina služebnice - 13. kapitolaPo návratu na zámek se věci vrací do starých kolejích a Sianna si najde způsob, jak se vyrovnat se ztrátou svobody.

 

V kvapke krvi - Kapitola 8.

V kvapke krvi - Kapitola 8.Nedôveryhodný spojenec je lepší ako odhodlaný protivník

Novinka

Sleepers - Akt 1

Sleepers - Akt 1James Coxwill sa prebúdza na tajomnom mieste. Nevidí a hýbať perami je taktiež nemožné. Umelá inteligencia v jeho hlave mu prezradí, že sa za jemu záhadných okolností stal účastníkom desivého Sleepers experimentu, ktorý spočíva v prežívaní v nehostinnom prostredí budovy tajomnej korporácie bez pomoci zrakového zmyslu.

 

Hviezda a vrah II.

Hviezda a vrah II.Keď sa úloha vymkne kontrole a vy zistíte, komu ste vlastne pomáhali.

 

Goodbye Agony 41. kapitola

Goodbye Agony 41. kapitolaInessa dostane jeden ze svých praštěných nápadů, kvůli kterému se bude muset sejít s Jaredem.
Užijte si kapitolu, Vaše marSabienna

 

V kvapke krvi - Kapitola 7.

V kvapke krvi - Kapitola 7.Rozhovor dvoch tvrdých hláv len sotva niekam vedie

 

Královnina služebnice - 12. kapitola

Královnina služebnice - 12. kapitolaSianna napíše dopis domů a na důkaz vznikajícího přátelství vyrazí s Farellem do hospody.

 

Goodbye Agony 40. kapitola

Goodbye Agony 40. kapitolaNastává den D...
Ať se Vám kapitola líbí, marSabienna

 

V kvapke krvi - Kapitola 6.

V kvapke krvi - Kapitola 6.Schopnosť prekvapiť by sa nemala podceňovať

Dokončeno

Hviezda a vrah I.

Hviezda a vrah I. Astra svoj život skôr prežívala, ako žila. Otec ju nenávidel, rodinná tradícia ju nútila učiť sa za kráľovského strážcu a Majster jej zo života robil hotové peklo. Po dlhých rokoch snahy bojovať s osudom nakoniec rezignovala a necháva sa unášať prúdom. Apatická k vlastnému životu len pomaly čakala na istú smrť. Až do momentu, čo spozná podivnú osobu s maskou cez spodnú časť tváre. A práve vtedy Astra ochutná prvé kvapky túžby po živote. Ako môže nájomný vrah, vraždiaci ľudí okolo nej, pomôcť niekomu tak zlomenému životom, že nepozná nič iné ako bolesť?

 

V kvapke krvi - Kapitola 5.

V kvapke krvi - Kapitola 5.Keď ťa strach z odpovede prinúti otáľať s otázkou

« Předchozí  1 ... 18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!