OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Slnečný kameň 10. kapitola

Slnečný kameň 10. kapitolaLiz zo seba konečne dostala informácie, ktoré ju ťažili, a tie otriasli ostatnými rovnako ako ňou. Zatiaľ čo sú všetci zviazaní a držaní Shogirou, Mary so Samuelom sa pomaly približujú k Oscarovi.

 

Gambit bohov - Kapitola 101.

Gambit bohov - Kapitola 101.Potreba trestu nie je vždy prvoradá

 

Na hraně stínu 2

Na hraně stínu 2Cel netuší, zda to, co jí otec zanechal, byl dar, nebo trest. Ale cosi v ní se změní – pochopí, kým se narodila a proč si někteří přejí její smrt. Problémem je, že schopnostmi, kterými by měla oplývat, vůbec nedisponuje. A ví, že pokud chce zachránit Camaela, bude je potřebovat. Jenže jak k nim proniknout, když všechno, co jí zaměstnává mysl, je svatá válka?

 

Goodbye Agony 18. kapitola

Goodbye Agony 18. kapitolaInessa při neohlášené návštěvě v Andyho bytě zažije menší šok, když spatří něco, co spatřit vůbec neměla.
Užijte si kapitolu, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 100.

Gambit bohov - Kapitola 100.Armáda jednej mŕtvej ženy

 

Na hraně stínu 1

Na hraně stínu 1Když vám unesou anděla strážného a musíte se spolehnout na svého osobního ďábla, mohou věci získat nečekaný spád. Cel ani Rhys netuší, kdo přesně stojí za Camaelovým zmizením a kde ho mají hledat, ale existuje někdo, kdo by to vědět mohl. Bude ale Celestina ochotná kvůli někomu, kdo jí kdysi zachránil život, odemknout svoji Pandořinu skříňku a zaplatit vysokou cenu, kterou si její otevření žádá?

 

Goodbye Agony 17. kapitola

Goodbye Agony 17. kapitolaJared si pro Inessu připraví nabídku, která se neodmítá. A potom se teprve dozví, že Inessa stále neodmítá své pracovní nabídky, přestože se kvůli tomu už jednou nepohodli.
Ať se Vám kapitola líbí, marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 99.

Gambit bohov - Kapitola 99.Ako fragment pravdy ukrytý v lži

Novinka

Into The Dark - Prolog

Into The Dark - PrologMladá dívka zjišťuje, že není úplně normálním člověkem, jak si doposud myslela. Nabyla jednu schopnost, po které však opravdu netoužila. Stává se z ní Strážkyně tajemství smrti. Hned v prologu zjistíte, jaký je první úkol, do kterého se jí absolutně nechce. Hezké čtení. -Terry

 

Bratstvo tieňov: Z popola - X.

Bratstvo tieňov: Z popola - X.Plán je na svete, úlohy rozdelené, misia je jednoznačná - čarodejník musí zomrieť! Finále série 'Z popola'

Novinka

Na hraně stínu - Prolog

Na hraně stínu - Prolog

Najlepšia poviedka roku 2019. Gratulujeme!

Celestina Lucasová měla vždycky pocit, že nikam nepatří. Nikdy nepoznala svoje rodiče a její život se pohyboval mezi ničím a ještě větším ničím. Prázdnota všedních dnů byla sice čas od času narušená podivnými událostmi, jimž ale až do jedné osudové noci nepřisuzovala větší význam. Zjistí, že existují věci mezi nebem a zemí… nebo pod ní, které čekají pouze na ni, aby otřásly vším, co kdy znala.

AUTOR ROKU 2019

 

Gambit bohov - Kapitola 98.

Gambit bohov - Kapitola 98.Topiaci sa aj slamky chytá. Alebo nemusí?

 

Goodbye Agony 16. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Goodbye Agony 16. kapitolaInessa s Jaredem svůj vztah posunou zase o kus dál.
Užijte si kapitolu, Vaše marSabienna

 

Bratstvo tieňov: Z popola - IX.

Bratstvo tieňov: Z popola - IX.Čarodejníkova mágia naberá na sile. Keďže je Maximus oficiálne voľný, nič nebráni Bratstvu opustiť mesto a začať plánovať útok.

 

Bratstvo tieňov: Z popola - VIII.

Bratstvo tieňov: Z popola - VIII.Nájsť Sira Maxima nebolo vôbec ťažké. K Bratstvu by sa pridal rád, v meste ho však drží istý dlh. Bratstvo mu pomôže nájsť spôsob, ako dlh splatiť, ale nebude to prechádzka ružovou záhradou.

« Předchozí  1 ... 24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!