OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Slnečný kameň 8. kapitola

Slnečný kameň 8. kapitolaKonečne v cieli!
Prajem príjemné čítanie. ;)

 

Gambit bohov - Kapitola 92.

Gambit bohov - Kapitola 92.Známy, no predsa úplne vzdialený

 

Bratstvo tieňov: Z popola - IV.

Bratstvo tieňov: Z popola - IV.Posilnení o nového člena, sa zakladajúci členovia nového Bratstva musia rýchlo spamätať a pokračovať vo verbovaní nových členov. Ďalšie meno na zozname patrí elfovi skrývajúcemu sa v okolí púštneho mesta trpaslíkov.

Novinka

Ztracený bůh - Prolog + 1. kapitola

Ztracený bůh - Prolog + 1. kapitolaBudu vám vyprávět příběh o bytosti, která je starší než samotná země. Někdo by tu bytost nazval bohem, i my jí tak budeme říkat... ale jen třeba nemáme ta správná slova, abychom ji pojmenovali.

V této kapitole se se nám představí hlavní hrdinka Nora Lovett, dívka žijící ve 21. století v Anglii. Její život má však jeden menší háček...

 

Americká Univerzita - 38. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Americká Univerzita - 38. kapitolaKeď má niekto dlhé vedenie a neuvedomuje si city druhého, no stále sa môže prísť spýtať o radu Sophie a úplne jej pokaziť večer...

 

Slnečný kameň 7. kapitola

Slnečný kameň 7. kapitolaUrobiť akýkoľvek krok bez rozmyslu je mimoriadne nebezpečné a Liz to má stále na pamäti. Navyše, teraz je neustále pod drobnohľadom!
Užite si ďalšiu kapitolu mojej prvotiny. :)

 

Goodbye Agony 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Goodbye Agony 10. kapitolaAndyho a Inessy hádka, která se velice šeredně zvrtne.
Příjemné čtení přeje marSabienna

 

Slnečný kameň 6. kapitola

Slnečný kameň 6. kapitolaFilip sa konečne zdôveril Liz a ona sa nestačila čudovať.

 

Gambit bohov - Kapitola 91.

Gambit bohov - Kapitola 91.Prekvapivé rodinné väzby

 

Goodbye Agony 9. kapitola

Goodbye Agony 9. kapitolaAndy svým opileckým chováním rozhodne o dalším osudu jeho vztahu s Inessou.
Přeju příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Bratstvo tieňov: Z popola - III.

Bratstvo tieňov: Z popola - III.Trojica hrdinov prichádza do dediny horských trollov presvedčiť miestneho kňaza, aby sa k nim pridal. Veci sa však mierne skomplikujú.

 

Gambit bohov - Kapitola 90.

Gambit bohov - Kapitola 90.Jednoducho využi to, čo sa ti práve núka

 

Slnečný kameň 5. kapitola

Slnečný kameň 5. kapitolaŠéfka skupine oznámila nečakané správy. Aký budú mať dopad na Liz a jej partiu? Dozviete sa v ďalšej kapitole príbehu. Prajem príjemné čítanie. :)

 

Goodbye Agony 8. kapitola

Goodbye Agony 8. kapitolaInessa a její další schůzka s Jaredem, kde mu konečně řekne, jak se věci skutečně mají. Jak se k tomu Jared postaví?
Příjemné čtení Vám přeje marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 89.

Gambit bohov - Kapitola 89.Už sa to na nás valí...

« Předchozí  1 ... 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!