OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Bratstvo tieňov: Z popola - II.

Bratstvo tieňov: Z popola - II.Arden s Jazdcom sa stretávajú s nezvyčajnou ženou, ktorá ich okrem schopností zaujme aj svojím záujmom o padlé Bratstvo tieňov.

 

Gambit bohov - Kapitola 85.

Gambit bohov - Kapitola 85.Nie všetky skúšky musia byť vražedné

 

Gambit bohov - Kapitola 84.

Gambit bohov - Kapitola 84.So známymi na neznámom

 

When devil is your ex - 12. kapitola

When devil is your ex  - 12. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce března/marca. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Naše trojice společně s malou Arion vyráží do Caracally.

 

Torn - Kapitola XXIX.

Torn - Kapitola XXIX.V dôvere existuje hranica, ktorú keď prekročíme... Nie je cesty späť.

 

Goodbye Agony 3. kapitola

Goodbye Agony 3. kapitolaInessa bude mít v baru nečekanou, ale velice vítanou návštěvu.
Přeji příjemné čtení Všem, marSabienna

 

Nesmíš zradit - 22. kapitola

Nesmíš zradit - 22. kapitolaNové stopy vedoucí k odhalení.

 

Gambit bohov - Kapitola 83.

Gambit bohov - Kapitola 83.Tajné rozhovory v temnote

 

Goodbye Agony 2. kapitola

Goodbye Agony 2. kapitolaInessa si tentokrát na svém vystoupení nechá opravdu záležet. Možná až příliš, což pan oslavenec pocítí na vlastní kůži.
Přeji všem příjemné čtení, Vaše marSabienna

 

Gambit bohov - Kapitola 82.

Gambit bohov - Kapitola 82.Stretnutie s priateľmi

 

Torn - Kapitola XXVIII.

Torn - Kapitola XXVIII.

Poviedka sa umiestnila na 2. mieste o Naj poviedku mesiaca března/marca. Na deň ju umiestňujme na titulnú stranu. Gratulujeme!


Úprimnosť prichádza od oboch. Len vďaka nej môže vzťah fungovať.

Dokončeno

Goodbye Agony 1. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Goodbye Agony 1. kapitolaInessa si do USA přijela splnit svůj americký sen, ale skončila jako lepší striptérka v klubu svého svérázného přítele Andyho, kterého přese všechno nade vše miluje. Věci se ovšem změní, když potká dalšího vášnivého muzikanta Jareda, který jí nabídne úplně jiný život. Jakou cestou se Inessa vydá a jaký to bude mít vliv na dva její osudové muže?
Obyčejný příběh o lidských vztazích, životních prioritách, osudových volbách a nevyhnutelných důsledcích.

 

Nesmíš zradit - 21. kapitola

Nesmíš zradit - 21. kapitolaKdo nakonec pojede do Itálie?

 

Gambit bohov - Kapitola 81.

Gambit bohov - Kapitola 81.Niečo vyriešime, aby sme tak objavili ďalšie úlohy

 

Torn - Kapitola XXVII.

Torn - Kapitola XXVII.

Poviedka sa umiestnila na 1. mieste o Naj poviedku mesiaca února/februára. Na deň ju umiestňujme na titulnú stranu. Gratulujeme!


Áno, skrývam tajomstvá. Keby som ti ich prezradila...
Už nikdy by si v noci nespal v tme.

« Předchozí  1 ... 28  29  30  31  32  33  34  35  36  37  38 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!