OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Ema - IV. kapitola

Ema - IV. kapitolaStarý motorest, zažltnuté neóny a zmysel života.

 

When devil is your ex - 9. kapitola

When devil is your ex - 9. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce listopadu/novembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Když se chvíle blaženosti promění v samotné peklo.

 

Gambit bohov - Kapitola 65.

Gambit bohov - Kapitola 65.Aj zbytočné skúšky sú potrebné

 

Konec dobrých časů III.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Konec dobrých časů III.Konec jednoho příběhu obvykle znamená začátek druhého. Tak jako se Ratimír dočkal zaslouženého „odpočinku", je teď na chlapci Gawinovi, aby si vydobyl vlastní epos. Jestli lze teda o tom chlapisku mluvit jako o chlapci. ... a jestli se „eposu" ten grázl vůbec dožije. Holt ne každý hrdina se povede. ... a sem tam se životní osud někomu po...

 

Gambit bohov - Kapitola 64.

Gambit bohov - Kapitola 64.Keď sa pripomínajú staré záležitosti

 

Ema - III. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ema - III. kapitolaPach spáleného mäsa či pohľad na horiace deti už nikdy zo svojej hlavy nevymaže. Rovnako ako pohľad na Samuela po všetkých tých rokoch.

 

Konec dobrých časů II.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Konec dobrých časů II.Smrt si přijde pro každého. I pro hrdiny. Bohové Ratimírovi sdělili hodinu jeho smrti již dávno. Čeká ho poslední bitva, na jejímž konci snad přijde vykoupení, po kterém už desítky let toužil.

 

Gambit bohov - Kapitola 63.

Gambit bohov - Kapitola 63.Na konci mrazivej cesty bola... nádej?

 

Gambit bohov - Kapitola 62.

Gambit bohov - Kapitola 62.Ak by jestvovali náhody

 

Nesmíš zradit - 18. kapitola

Nesmíš zradit - 18. kapitolaNedobrovolné držení v bytě a čekaná, vlastně nečekaná žádost...

Novinka

Konec dobrých časů I.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Konec dobrých časů I.Donedávna klidnou oblast pouštního sultanátu zaplavují karavany uprchlíků. Zdrcení, psychicky vyčerpaní polomrtví lidé vypadají, jako by si prošli peklem. Co jsou zač, odkud jsou a před čím vlastně utíkají?

 

Gambit bohov - Kapitola 61.

Gambit bohov - Kapitola 61.Mrazivé varovanie alebo šikana?

Novinka

Všechno má svou cenu - 1. kapitola

Všechno má svou cenu - 1. kapitolaNěkdy se dopustíme chyb, které zásadně ovlivní náš život, ale i životy ostatních. Toto je přesně případ Gilese Wadea. Velkoměstského frajírka a lamače dívčích srdcí. I když by se na první pohled mohlo zdát, že měl vše, ani zdaleka to tak nebylo. Velký zlom v jeho životě nastane po tragické autonehodě, kdy přijde o zrak. Náhle pochopí, že pozlátko popularity ani zdaleka není všechno. Stejně tak jako falešní přátelé. Jeho život se naprosto rozpadne. Je jen na něm, jestli se dokáže vzchopit. Poučit se z vlastních chyb a pochopit, co to znamená mít někoho, komu na vás skutečně záleží.

 

Ďaleko od domova Epilóg

Ďaleko od domova EpilógKaždý príbeh raz čaká koniec. :)

 

Gambit bohov - Kapitola 60.

Gambit bohov - Kapitola 60.Keď získate informácie, ale neviete, na čo vám budú

« Předchozí  1 ... 31  32  33  34  35  36  37  38  39  40  41 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!