OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



Novinka

Hádovo memento - Prolog

Hádovo memento - PrologJako dcera vlivných rodičů Salome nemohla být jiná, než naprosto poslušná a počestná. Celý život svazována pravidly, sužována posměchem svých sourozenců, sžírána vlastním údělem. Avšak pouze do dne, kdy v sobě objeví netušenou touhu páchat hříchy, a nevědomky k sobě tak přivolá muže, v jehož existenci obyčejní smrtelníci přestali věřit již před několika tisíci lety.

 

Lovci odměn - 1. kapitola

Lovci odměn - 1. kapitolaUž je to více jak sto let, kdy opona mezi světem lidí a nadpřirozených bytostí padla. Nyní se všichni snaží žít v míru bok po boku. Jenomže nic není dokonalé a i zde se občas naskytne nějaká ta vraždička či obětování. Rhea je mladá dívka, která patří mezi Lovce odměn. Hledá lidi a ostatní bytosti, které se nedostaví k soudu. A spolu se svými kolegy vezme případ, který není tak jednoduchý, jak se zdál být.

 

When devil is your ex - 7. kapitola

When devil is your ex - 7. kapitolaObčas musí ďábel stranou, když má nejlepší přítelkyně před svatbou.

 

Gambit bohov - Kapitola 52.

Gambit bohov - Kapitola 52.Na konci nečaká odmena

 

Ďaleko od domova 28.

Ďaleko od domova 28.Začiatok konca.

 

Torn - Kapitola XXIV.

Torn - Kapitola XXIV.Nemáš právo súdiť ma, keď si nezažil to, čo ja.

 

Tábor - 4. První rozkaz

Čtvrtá kapitola. Generálův ranní proslov, Reného vzpoura a trest

 

When devil is your ex - 6. kapitola

When devil is your ex - 6. kapitola

Povídka se umístila na prvním místě o Nej povídku měsíce července/júla. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



„Chránil jsem tě, má nejdražší.“

 

Johanka z Arku - 13. Královnina lest

Předposlední kapitola. Trubadúr se loučí s Dominique a ukrývá do bezpečí svoji dceru. Pak se vrhá do božího soudu se Sibylou, sestrou Robina a Dominique. Kdo zvítězí? Na čí stranu se Bůh přikloní?

 

Gambit bohov - Kapitola 51.

Gambit bohov - Kapitola 51.V hneve predveď schopnosti

 

Gambit bohov - Kapitola 50

Gambit bohov - Kapitola 50Najlepšia obrana je útok. Vždy.

 

New secret life 13. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Romanova přítomnost u ní v bytě nenechá Summer usnout. To, co se stane, je oba zcela překvapí.

 

Ďaleko od domova 27.

Ďaleko od domova 27.Vyrovnanie s obrovskou stratou je bolestivé.
Ellie sa vracia do normálneho sveta, kde na ňu čakajú nepríjemné zistenia.

 

Torn - Kapitola XXIII.

Torn - Kapitola XXIII.K milovaným ľuďom sa neotočíš chrbtom, alebo áno?

 

Gambit bohov - Kapitola 49.

Gambit bohov - Kapitola 49.Nekonečný kruh

« Předchozí  1 ... 33  34  35  36  37  38  39  40  41  42  43 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!