OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

New secret life 12. kapitola

Summer se pokouší v baru vyhledat záhadného barmana, ale jediné, co nachází, je spící Roman na lavičce.

 

Tábor - 2. Ideje + 3. Tábor

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Splnění úkolu

 

Gambit bohov - Kapitola 48.

Gambit bohov - Kapitola 48.Nie každému trestu predchádza zločin

 

Johanka z Arku - 12. Pečínka

Nedoporučujeme číst do 15 let.

O čtyři měsíce později... Z hradu přichází zlá zpráva

 

Gone girl - 11. kapitola

Gone girl - 11. kapitolaKdo je Monty?

Novinka

Svět za obrazovkou - prolog

Svět za obrazovkou - prologBudoucnost sice neskrývala létající automobily, avšak lidstvo se nezastavilo. Síť Halo propojila celou planetu a poskytla tak každému bezplatné připojení k internetu, dokonce si díky jejich novým továrnám mohl dovolit slušnou elektroniku i příslušník nejnižší třídy. Život to do virtuální reality nepřeneslo, ale i tak si už nikdo nedokázal svět bez obrazovek ani představit. Přesto v roce 2054 nastal zvrat. Do systému se dostal cracker, a třebaže si toho byl málokdo vědom, on věděl, že mu teď vše leží v rukách.

 

Gambit bohov - Kapitola 47.

Gambit bohov - Kapitola 47.Ak niečo chceš, musíš pre to niečo obetovať

 

Ďaleko od domova 26.

Ďaleko od domova 26.Prebudenie po autonehode.

 

Johanka z Arku - 11. Naverbovaný

Z předchozích dílů: Mladý básník zamilovaný do sličné princezny Dominique se s pomocí svého přítele na plese vydával za hraběte de Chann, aby zvýšil šanci na svůj úspěch. To se mu podařilo, když strávil s půvabnou Dominique noc. V minulém díle se mu však dívka svěřila s mimořádně znepokojující novinkou - čeká jeho dítě. Jak se s tím mládenec vypořádá?

Novinka

Tábor - 1. Audience

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Píše se říjen 1707. Evropu sužuje Severní válka, jejímiž hlavními aktéry jsou Švédsko s Karlem XII. a na nepřátelské straně Rusko, jež vede neodpouštějící vzdělaný Petr I. Plukovník Pierre d'Agoulle už zakusil válku na vlastní kůži. Vášnivě podporuje Petra Velikého, a to jak finančně, tak i vojensky, k pomoci přiměl i Británii. To se však příliš nezamlouvá Švédům, a tak je rozhodnuto. Když válka, tak se vším všudy. Před třemi lety byl popraven generál, který učinil nebetyčnou hloupost, jež ho nakonec stála hlavu. Přísloví říká: Když kočka není doma, myši mají pré. Když se tedy Švédi vylodí na severovýchodě země, armáda je nezastaví. Proto je načase zavolat kočku, aby myším ukázala, kdo je tady pán. Na scénu přichází generál de Lille.

 

Gambit bohov - Kapitola 46.

Gambit bohov - Kapitola 46.Všetko má svoj dôvod

 

Ďaleko od domova 25.

Ďaleko od domova 25.Komplikácia všetkého, čo sa zdalo byť doteraz v poriadku.

 

Gambit bohov - Kapitola 45.

Gambit bohov - Kapitola 45.Dochádza nám čas

 

Nesmíš zradit - 15. kapitola

Nesmíš zradit - 15. kapitolaŠok, uklidnění a nový pocit

 

Gambit bohov - Kapitola 44.

Gambit bohov - Kapitola 44.Všetko stojí a padá na jedinom rozhodnutí

« Předchozí  1 ... 34  35  36  37  38  39  40  41  42  43  44 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!