OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Torn - Kapitola XXII.

Torn - Kapitola XXII.

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce června/júna. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Všetci zatvárame oči pred pravdou, ktorú nechceme vidieť.

 

Ďaleko od domova 24.

Ďaleko od domova 24.Trauma, novinky a ďalšie novinky

 

Gambit bohov - Kapitola 43.

Gambit bohov - Kapitola 43.Aj príbehy skrývajú pravdu

 

Gambit bohov - Kapitola 42.

Gambit bohov - Kapitola 42.Ešte stále kráčame do pasce?

 

Městečko Palermo / 2

Nedoporučujeme číst do 15 let.

O čtyři měsíce později...

Novinka

Městečko Palermo / 1

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Detektivní román z prostředí policejní stanice. Atentát na policejního plukovníka spáchaný bývalým vojákem a únos jeho vnučky. Snad zaujme. :) Příliš mi nejde psát z moderní doby, tak budu ráda za každý názor na toto dílko... Děkuji. :)

 

Gambit bohov - Kapitola 41.

Gambit bohov - Kapitola 41.Pravda má naozaj mnohé podoby

 

O markýze a dvou šermířích / část druhá Kiera, kapitola šestá Robert + kapitola sedmá Eriq a Giselle

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kiera zjišťuje, že jejímu britskému příteli hrozí vážné nebezpečí, nemůže však pranic podniknout. Kapitán se rychle uzdravuje. Simonovi se nakonec za pomoci markýzy a dalších přátel podaří dostat se z Chinonu, je ovšem zraněn. Odjezd do Calais.

 

Nesmíš zradit - 14. kapitola

Nesmíš zradit - 14. kapitolaRealita mafiánského života

Novinka

Neznámý č.117 / část první

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Policie nalezne mrtvé tělo mladého chlapce. Hned od samého začátku je ale jasné, že to bude velký případ a že ten sedmnáctiletý mladík nebyl tak nevinný, jak předpokládali. Doma se mu válejí padělané doklady a starožitnosti, k nimž přišel bůhvíjak. Nejvzácnější jsou mince z pravého zlata ze sedmnáctého století.

 

Gambit bohov - Kapitola 40.

Gambit bohov - Kapitola 40.Keď neviete, čo presne by ste mali robiť

 

Johanka z Arku - 10. Největší tajemství

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Smrt přítele je jedna věc, která básníka zdrtila. Rovněž (a možná daleko více) ho však ničí rozmařilá princezna, která si z jeho lásky jen tropí legraci. I ji smích ale brzy přejde, když uvidí chlapce na smrtelné posteli.

 

O markýze a dvou šermířích / část druhá Kiera, kapitola pátá Rozloučení

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Zástupkyně krále Damona I., Kiera Tërrová, nocuje se svým spolucestovatelem v Paříži na cestě do Oxfordu. Původně zamýšlí, že se zde zdrží jednu, nanejvýš dvě noci, ovšem když k ní v noci přichází voják se šlechtičnou a zle zraněným mladíkem, pochopí, že se jejich pobyt ve Francii nevyhnutelně protáhne.

 

Johanka z Arku - 9. Smrt trubadúra

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Jaký dopad bude mít na mládence noc strávená s Dominique? Navíc, když následující ráno zjistí, že jeho kamarád Robin je ve skutečnosti rovněž někdo úplně jiný, než za koho se vydává? Zdá se, že nakonec zdaleka není sám, kdo předstírá chudobu...

 

Nesmíš zradit - 13. kapitola

Nesmíš zradit - 13. kapitolaMia a novinové články.

« Předchozí  1 ... 35  36  37  38  39  40  41  42  43  44  45 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!