OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

When devil is your ex - 5. kapitola

When devil is your ex - 5. kapitolaAlejandro není jediný muž na světě, který se zajímá o Nelly. Což nemusí být pro Nelly dvakrát bezpečné.

 

Gambit bohov - Kapitola 39.

Gambit bohov - Kapitola 39.Keď pomoc priletela z neba

 

When devil is your ex - 4. kapitola

When devil is your ex  - 4. kapitola

Povídka se umístila na třetím místě o Nej povídku měsíce května/mája. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Opravdu půjde vše tak, jak si představuje Alejandro?

 

Torn - Kapitola XXI.

Torn - Kapitola XXI.

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce května/mája. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!



Všetci máme city, no niektorým nikdy neukázali, ako ich správne vyjadriť.

 

Pod křídly andělů - Epilog

Pod křídly andělů - EpilogPo pěti letech...

 

Gambit bohov - Kapitola 38.

Gambit bohov - Kapitola 38.Dejiny pofŕkané hadím jedom

 

Pod křídly andělů - 14. kapitola

Pod křídly andělů - 14. kapitolaVysvětlení...

 

O markýze a dvou šermířích / část první Hermiona, kapitola čtvrtá Zkázonosná krás(k)a

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Záchranná akce a souboj na zdraví a zranění k tomu. Proč se spolu kapitán de Paris a Hermionin bratranec pouští na duel, když ještě před několika hodinami společně markýzu zachraňovali? Kdo v souboji zvítězí?

 

When devil is your ex - 3. kapitola

When devil is your ex - 3. kapitolaI když si několikrát v hlavě přehrávala, že Alejandra nechce už nikdy v životě vidět, věděla, že si lže. Protože když ho spatřila, její srdce znovu cítilo radost a štěstí. Ale přitom ji mozek varoval, že bude opětovně trpět.

 

Gambit bohov - Kapitola 37.

Gambit bohov - Kapitola 37.Žeby sa predsa dočkali nejakej odmeny?

 

Johanka z Arku - 8. První hřích

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dominique je zachráněná - ale co básník? Pomohlo mu vysvobození princezny zažehnat jeho splín? Dozvíte se, co se skrývá za tajemným názvem Bál Vyvoleného, kdo je hrabě de Chann i jak princezna zareagovala, když jí mladinký trubadúr dal růži.

 

When devil is your ex - 2. kapitola

When devil is your ex  - 2. kapitolaKdyž se jednou pekelník objeví, tak se počítá s tím, že se objeví i podruhé. Nebo jsou to jen představy Nelly?

 

Johanka z Arku - 7. Bardova bitva

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Záchranná akce se nezdařila, ale princezna je i přesto osvobozena. A na zamilovaného básníka pořádně vyzraje.

 

Gambit bohov - Kapitola 36.

Gambit bohov - Kapitola 36.Raz sa k nim priplazí aj istý druh pomoci

 

Johanka z Arku - 6. Nebezpečí smrti

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Koná se záchranná akce.

« Předchozí  1 ... 36  37  38  39  40  41  42  43  44  45  46 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!