OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



Novinka

When devil is your ex - 1. kapitola

When devil is your ex - 1. kapitolaI ten nejvyšší - Pán pekel se zamiloval. Našel svou osudovou ženu, tu pravou, sladkou Nelly... Háček je v tom, že s ní nezůstal na věky věků. Jakmile měl příležitost, daroval jí ty nejlepší kopačky na světě. Vrátil se zpátky do ohnivého domova a vzpomíná na nejlepší dny strávené s lidskou dívkou. Jenže kde je moc, je i závist, a Lucifer se nerad dělí. Proto se ho pár démonů rozhodne svrhnout. Lucifer však není amatér a s něčím takovým počítá každé desetiletí či století. Co když ale zjistí jeho největší slabinu? Vydají se do lidského světa za jediným cílem. Získat ženu, která ukradla srdce Pánovi pekel. A co na to samotný Lucifer?

 

O markýze a dvou šermířích / část první Hermiona, kapitola třetí Únosce a mučitel

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Proč du Martaus markýzu unesl? Co ji čeká v hlavním městě Francie? To se dozvíte v následující kapitole.:) Vaše komentáře a názory jsou vřele vítány!

 

Gambit bohov - Kapitola 35.

Gambit bohov - Kapitola 35.Samozrejme, že to bola pasca

 

Ďaleko od domova 23.

Ďaleko od domova 23.Čo sa deje s Margo?

 

Johanka z Arku - 5. Výcvik

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Básník se domlouvá se svým přítelem na záchranné akci.

 

Nesmíš zradit - 12. kapitola

Nesmíš zradit - 12. kapitolaProbuzení, pokec a seznámení

 

O markýze a dvou šermířích / část první Hermiona, kapitola druhá Cesta

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Druhá kapitola popisující cestu z Chinonu do Paříže (nebo její část). Proč ale plukovník markýzu unesl?

 

Johanka z Arku - 4. Princezna

Nedoporučujeme číst do 15 let.

V následující kapitole se básník dozvídá skutečnou identitu Dominiky. Jaké jen je jeho překvapení, když zví, že jeho zachránkyně je ve skutečnosti samotná...

Novinka

O markýze a dvou šermířích / část první Hermiona, kapitola první Večer plný překvapení

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Historický román z osmnáctého století (1728). Odehrává se ve Francii, později v Británii. Hlavní hrdnikou první části je adolescentní markýza de Bouchais, která ve věku objevů zkouší, co si může dovolit - dvorská etiketa a zásady chování aristokratky, jež jí odmalička vštěpovali, se jí začíná zajídat. Co udělají, jestli se zprotivím jejich vůli? Stihne mne trest, jestli neuposlechnu? A jaký?

 

Gambit bohov - Kapitola 34.

Gambit bohov - Kapitola 34.Pomoc od úplne neznámej osoby

 

Johanka z Arku - 3. Výhodná zrada

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Trojice přátel (básník, Foure a Dominika) opouští ostrov. Po cestě je však jejich loď přepadena piráty. Podaří se jim vyváznout? Básníkovi se poprvé zdá o neznámé dívce. Silueta postavy, po které zatouží, a poněvadž nikdy ve snu nezří její tvář, začne ji nazývat Tajemnou.

 

Pět litrů krve - 6. Boží soud

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kdo zvítězí v souboji? Kdo se stane novým velitelem regimentu De Rublé?

 

Johanka z Arku - 2. Dominika

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Kdo básníka zachránil? Jeho budoucí láska. Bohužel i ona skrývá svou pravou totožnost, a její skutečné já je mnohem významnější než básníkovo. O tom ale zatím nemá ani tušení a teprve ji poznává...

 

Pět litrů krve - 5. Dezertér

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Marie je po smrti. Jak bude Pierre reagovat?

 

Pět litrů krve - 4. Nepožehnané přátelství

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Následující kapitola obsahuje potoky krve, nedoporučujeme číst slabým žaludkům. Marie de la Chateau-Mourt umírá. Jeho smrt později zabije i samotného Pierra.

« Předchozí  1 ... 37  38  39  40  41  42  43  44  45  46  47 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!