OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



Novinka

Johanka z Arku - 1. Zajat s Krysařem

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Píše se konec patnáctého století. V zemi, kde se náš příběh odehrává, se to hemží francouzskými imigranty. Jedním z nich je i mladičký toulavý básník a pěvec, jehož jméno navzdory jeho věhlasu nikdo nezná. Proč jej tak zoufale tají? O jeho životě by se dalo dlouze vyprávět. My ho však poprvé uvítáme v předvečer dne, který navzdory svému nepříliš slibnému začátku znamená den počátku šílené lásky. Lásky, která bude pro milého poetu doslova šťastnou nešťastnou...

 

Gambit bohov - Kapitola 33.

Gambit bohov - Kapitola 33.Ako vytrhnuté z nočných môr

 

Pět litrů krve - 3. General vs. plukovník

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Plukovník se vrací domů. Krátce po uzdravení se však rozhoduje podívat se ke svému regimentu. Záhy se spřátelí s jeho velitelem, Mariem de la Chateau-Mourt.

 

New secret life 11. kapitola

Život Summer se posunul o měsíc dopředu. Je naše hrdinka ta stejná osoba, kterou bývala před svým novým tajným životem? Nebo ji život mezi nadpřirozenými kamarády změnil?

 

Torn - Kapitola XX.

Torn - Kapitola XX.

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce března/marca. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Každá chyba nás posúva dopredu. Avšak niekedy je cena za chybu privysoká.

 

Pět litrů krve - 2. Přepadení

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ve druhé kapitole je v Petrohradu plukovník napaden, zraněn, a za pomoci moudrého cara město opouští. Ještě děsivější nežli samo přepadení se však milému Pierrovi jeví fakt, že ho do Něvy hodili muži z jeho vlastního regimentu. Jenomže jak vybrat ze tří tisíc vojáků dvanáct, kteří mu chtějí ublížit?

Novinka

Pět litrů krve - 1. Petrohrad (I.)

Nedoporučujeme číst do 15 let.

První kapitola mé druhé povídky týkající se plukovníka d'Agoulle (27). Náhodné přistání v rozestavěném Petrohradu a setkání s Petrem Velikým představuje počátek jeho snad největší zásluhy na dějinách jeho země, totiž pomoc Rusku v Severní válce proti Švédům. Ostatně i s mocným carem samým si notně padnou do noty. Mají toho společného víc, než by se na první pohled zdálo... Nejsem génius, takže budu nesmírně vděčná za každý komentář k mému dílku, abych jej mohla případně poopravit.:)

 

Gambit bohov - Kapitola 32.

Gambit bohov - Kapitola 32.Ako prejsť z blata do kaluže

 

Nesmíš zradit - 11. kapitola

Nesmíš zradit - 11. kapitolaPřerušení dámské jízdy.

 

Galejník z Agoulle - 8. Princ Arian

Poslední kapitola. Ale ne poslední příběh plukovníka d'Agoulle - bude vás provázet ještě několika povídkami ve své budoucnosti.

 

Galejník z Agoulle - 7. Zajímavá pomsta

A budou zásnuby... Jak ale bude reagovat Eugene? Jeho pomsta nebude příjemná ani pro jednoho ze snoubenců, ale její první část plukovníka velice inspiruje do budoucna. Ve druhé části přijde k jizvě, která mu bude knížete připomínat do konce života... Což nakonec vlastně taky nebude tak dlouho, jak by se dalo čekat...

 

Galejník z Agoulle - 6. Neočekávané novinky

V následující kapitole se vše zkomplikuje. Plukovník bude muset jako psanec prchat před soudcem a zemře člověk jemu blízký. Snad právě kvůli tomu se ovšem rozhodne zasnoubit s kněžnou Délurovou...

 

Galejník z Agoulle - 5. Nepřítel z Amsterodamu

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Plukovník je zraněn, nicméně naživu. K nelibosti jistého muže, který ho nenávidí od první chvíle, kdy se potkali. Který? Přeci kníže Délure. A kníže Délure, když se dozví, že je k nim "voják" zván na jídlo, se rozhodne zakročit. Jak?

 

Gambit bohov - Kapitola 31.

Gambit bohov - Kapitola 31.Moje a tvoje schopnosti

 

Galejník z Agoulle - 4. Triumf královny

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Plukovníka Pierra jsme opustili, když se ze zámku Fomtesieu navrátil k majitelkám krčmy. Od té chvíle uplynulo několik desítek minut, a třebaže Alexandr už scénu opustil, jsme stále na stejném místě. Záhadný střelec si nedá pokoj a jeho kuli okusí i sám Pierre. Přežije?

« Předchozí  1 ... 38  39  40  41  42  43  44  45  46  47  48 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!