OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování



 

Filmové pouto - 14. kapitola

Filmové pouto - 14. kapitola Nějak jsem se rozjela s přidáváním kapitol. Snad mi to chvíli vydrží. Zpět k dnešní kapitole. Sofie dostala ránu, jak to pokračovalo po ní? To si přečtěte v dnešní kapitole. :)

 

Yume no yo-o: Okawari (6. kapitola)

Yume no yo-o: Okawari (6. kapitola)S menším zpožděním přidávám další kapitolu. Je klidná, vcelku nic zásadního se v ní neděje. Každý z nás potřebuje někdy oddych. Zvlášť když ho čeká půl rok mimo známé město. A i když se Kai cítí zrazený, snaží se to překousnout. Ovšem má kolem sebe najednou spoustu amatérských psychologů, kteří jsou ochotní mu radit.
Držela bych mu palce, aby to zvládl, ale... Řekněme si upřímně: Na tohle by neměl nervy nikdo z nás.
Užijte si kapitolku a komentujte! (^.^)/

 

Gambit bohov - Kapitola 26.

Gambit bohov - Kapitola 26.Opäť stojíme na začiatku cesty

Novinka

Darkness In My Heart - 1. den

Bya úplně normální holka, jenže jednoho dne se všechno změní. Najednou má schizofrenii, noční můry a vztahy s jejími sourozenci se rychle kazí. Její bratr má tajemství, které nechce nikomu říct.

 

Gambit bohov - Kapitola 25.

Gambit bohov - Kapitola 25.Konečne odpovede, ktoré nám pomôžu v rozhodovaní

 

Torn - Kapitola XIX.

Torn - Kapitola XIX. Keď niekoho milujeme, milujeme ich aj s chybami. Dokonalosť v láske neexistuje.

Novinka

Oheň a popol - 1. kapitola

Oheň a popol - 1. kapitolaTento príbeh sleduje chlapca menom Tony Serrano a jeho život po rozvode jeho rodičov. V novom meste, v novej škole a s novými priateľmi. Všetko vyzerá skvele, ak nepočítate školského tyrana, ktorého sa všetci v škole boja. Ale keď sa ľuďom okolo Tonyho začnú stávať nehody, Tony sa rozhodne zistiť, kto za tým stojí.

 

Nesmíš zradit - 9. kapitola

Nesmíš zradit - 9. kapitolaVytoužený klid přinesl víc nervů, než klid, a pak přímý zásah.

 

Gambit bohov - Kapitola 24.

Gambit bohov - Kapitola 24.Pátranie zvyšku skupiny

 

Ďaleko od domova 21.

Ďaleko od domova 21.Stretnutie Elie a Florence.

 

Yume no yo-o: Okawari (5. kapitola)

Yume no yo-o: Okawari (5. kapitola)Sladké chvíle jsou pryč, čeká nás realita. Lidé jsou možná dospělí, ale právě proto není nic tak snadné, jak bychom si přáli. A! Před Kaiem je druhý koncert!

 

Navždy věrní - 4. část

Navždy věrní - 4. částKdyž se kácí les, lítají třísky, a jak se zdá, ze života Jaroslava a Marie se začínají pomalu sypat piliny.

 

Torn - Kapitola XVIII.

Torn - Kapitola XVIII. V každej lastúre sa nachádza perla, len si musím počkať, kedy sa otvorí tá moja.

 

Gambit bohov - Kapitola 23.

Gambit bohov - Kapitola 23.Toto všetko kvôli lekcii histórie?

 

Torn - Kapitola XVII.

Torn - Kapitola XVII.Chcem, aby niekto videl moja pravé ja.
Niekto ako ty.

« Předchozí  1 ... 40  41  42  43  44  45  46  47  48  49  50 ... 672   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!