Nenechte se zmást prvními řádky, možná spíše díly téhle povídky, nejedná se zrovna o veselou povídku. Předem se omlouvám za nějaké ostré výrazy, ale jsou nutné k dokreslení situace. Díky za pochopení a komentíky...
19.12.2009 (17:00) • BlackAngel • Povídky » Na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 856×
Dívčí spolek Ω∑Θ [Omega Sigma Théta] má na téhle univerzitě bohatou tradici. Vždy to byl velice prestižní spolek, i když nikdo nechápal proč, jediný důvod snad byl, že dívky byly velice žádané a populární. Konali se společné mejdany a bylo to nejlepší, co Vás mohlo na vysoké potkat.
Přesně tohle si říkala i Cimberly Payne, blondýnka s dlouhýma nohama a už teď nejlepší pověstí na škole a to tam ještě ani nevkročila. Měla před sebou nelehký úkol, dostát pověsti dívek Payne a stát se královou školy, kterou by obdivoval každý kluk…
Tohle pro ni bude lehké populární už vlastně je, kvůli sestřence Mary, která má nejlepší pověst z rodiny. Je překrásný americký sen všech teenagerů, každou noc má v posteli jinýho chlapa a momentálně se živí jako modelka, má miliony na účtu a dříve studovala na téhle škole.
„Kim, máš všechno?“ ptá se starostlivě máma.
„Jo, jasně mami, neboj, bude to v pohodě, užijte si ten váš výlet do Pařiže, na mě tady čekají naddržení kocourci a blondýnky posedlé nakupováním…“
Dala jsem mámě i tátovi, který seděl za volantem pusu a šla hledat svůj pokoj, údajně to měl být pokoj 584, kolej 3. Prý je tam jmenovka Payne. Víc jsem ze sestřenice nedostala.
„Hej, ty… Prosim tě, kde je pokoj, kde bydlela Mary Payne?“ zeptám se nějakého kluka, u kterého mám pocit, že by sestřenici mohl znát.
„Mary už tu nestuduje“ vypadne z něj.
„Já vím, mám mít pokoj po ní.“
„Aha, tak to je jiná, pojď semnou… Mimochodem jmenuji se David Wilson a jsem předsedou klučičího spolku… Ty budeš asi Maryina sestřenice, co?“ a hele, člověk se zmíní o Mary a všecí jsou kámoši.
„Jo, jmenuju se Cimberly, Mary mi nějak zapomněla říct, jak se do pokoje dostanu.“
„To je v pohodě, jsme tu.“ ukáže na dveře.
„Jé, díky moc.“ Pomalu beru za kliku a doufám, že už tam jsou moje kufry.
„Cimberly? Ty budeš vést teď dívčí spolek?“ vyhrkne. Asi přemýšlí, jestli se semnou má bavit nebo ne, jestli budu užitečná.
„Hm, jo, Mary mi dala podrobný instrukce a dopodrobna mi pověděla, jak to tu chodí…“
„Tak to doufám, že dojdete dneska s holkama na seznamovací párty, začínáme v 20.00 v domě ɸȜƩ. Zatím“ a zmizel.
Byla jsem mírně v šoku, začínalo se mi tu líbit, pokud půjde všechno takhle hladce jako tohle, mám vyhráno.
Konečně jsem otevřela dveře a koukla se, co mi tu sestřenka nechala, nebudu lhát, že jsem příjemně překvapená. Je tu všechno a na stole leží nějaká krabice, na níž je napsaný: ‚Dárek na uvítanou, užij si vysokou, sestřenko!‘ Nejistě jsem tu krabici začala otvírat, úplně na dně se tetelí ne zrovna malá červená, gumová věc.
„Až tě uvidím, tak tě zabiju!“ varovala jsem Mary, která tu ovšem nikde nebyla.
To teda ne…Vzala jsem do ruky můj luxusní mobil BlackBerry Curve 8900 od Alexandra Amosu, je to náš rodinný přítel, jelikož moje rodina si potrpí na luxusu, který nám on může splnit.
Vytočila jsem rychlou volbu 2, sestřenice Mary.
„Čau sestřenko, jak je? Už ses ubytovala? Nějaké potíže?“ ozve se z telefonu.
„Potíže ani ne, ale můžeš mi prosim tě vysvětlit, co dělá ten gumovej č*rák u mě na konferenčním stolku?“ začnu na ni neurvale křičet.
„Klidni se Kim, seš moc upjatá… To je na uvolnění!“ teď už toho mám dost.
„Já nejsem upjaté, jen nepotřebuju mít každej den v posteli někoho jinýho!“ vysvětluju.
„mmmm, ale přesně tohle jako Payne máš dokázat, dostát svojí pověsti!“
„Svojí dost otřesné pověsti a vůbec, k tomu nepotřebuju robertka!“
„Nestěžuj si a jdi se seznámit s holkama ze spolku!“
„Mary…!“ než stihnu cokoliv namítnout, uslyším jen odmítavý tón…Ona zavěsila. Já ji zabiju!
Autor: BlackAngel, v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Crossroad 1. Díl:
Jojo sestřenko, nebuď líná a fofrem napiš další díl!!! Už se těším... Rozhodně to bude lepší než prcičky :D ve tvém podání to bude vražedné :D
Jakmile jsem si přečetla spojení ostré výrazy, musela jsem si povídku přečíst. Je vážně dobrá a máš pěkný styl písma. A tvůj příběh nevím jaký bude mít ráz, ale ze začátku mi to připomíná ságu prci prci prcičky, ale jak jsem spíš pochopila, tvůj příběh bude vážný, tím myslím, že tam půjde o hodně věcí. Těším se na další povídku .
ále jen tak...:)
heh... Co má proti vybrátoru?
Není :D Proč??
zajímalo by mě,jestli autorka je blondýna:D
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!