Počátek jedné velké katastrofy a další vzpomínka, ovšem na dobu dávno před nehodou.
09.04.2015 (09:00) • JanieHutcherson • Povídky » Na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 583×
Chvíli prostě stojíme každý na svém místě a jen na sebe bezeslovně zíráme. Pak se na mě prostě usměje tím svým polozvednutým koutkem, tak, jak to umí snad každej kluk, ale jen některým to sluší. A jemu to sakra sluší. To i Nicholasovi. Zaháním myšlenky na něj a raději se dávám do smíchu a pak si sedám na postel.
„Podíváme se na nějakej film?" navrhuje po chvíli a zapíná televizi.
„Co tam máš?" ptám se s úsměvem a zahrabávám se mezi jeho polštáře a jeden si beru do ruky a muchlám ho pod sebe.
„Tak klasiku, kterou znáš, a pak nějaký nový filmy. Tři horory, nějakej romantickej a pak o nějakým hotelu, na kterej spadne bomba, a je to o tom, jak je tahají ven." Pokládá triko, které si předtím svlékal na židli.
Zamrazí mě v zátylku. Přehrávám si to, co právě řekl, a oklepává mě paralyzující zima.
„Jane?" Třese mi ramenem a vyvádí mě tak ze začínající vzpomínky. Díky bohu.
„Pojď prostě sem," stahuju ho k sobě a on mi poslušně padá na tělo. Zůstává nade mnou a najednou zvedá ruku a uhlazuje mi vlasy z čela. Stahuju si ho za krk k sobě dolů a začínám ho líbat. Oplácí mi a první, co udělá po minutě našeho líbání, je to, že mi začíná zajíždět pod triko. Odtahuju se a odstrkuju jeho ruku.
„Chci si nechat triko," říkám šeptem, ale tvrdě.
„Nějaká nová móda?"
„Ne, jen zvyk," usměju se a zase si ho stáhnu dolů. Pouští ruku z lemu mého trika a přesunuje ji ke kalhotám. Stahuje mi je a překrývá rukou klín. Zatřepu se pod ním a on mě chytá za boky a přetáčí se s tím, že si mě i vysazuje nahoru.
Pořád ho líbu už bez kraťasů. Zvedá se a s mojí pomocí si přetahuje triko přes hlavu a pak mě nadzvedává jednou rukou za zadek a stahuje si kalhoty. Zase ho líbu a on si skopává kalhoty úplně dolů. Jeho ruka mi zajíždí zepředu pod tričko a nahmatává moje prso. Zřejmě jako každý kluk to chce ze mě sundat, a tak mi přejíždí dozadu a hodlá nahmatávat rozepínání, ale já se od něj odtrhuji a odtahuji.
„Ne." Nechápavě nakrčí obočí, ale nakonec jen krčí rameny a přitahuje si mě zpátky. Přetáčíme se zpátky do původní polohy. Nechává mé tričko být a sundává si boxerky a mně kalhotky.
***
Neměla jsem to dělat. Neměla jsem to dělat, projíždí mi hlavou pořád dokola, až je to otravné a já z toho skoro nedýchám.
Sedím na pohodlné pohovce a lákám prstem Nicholase k sobě. Jsme zrovna na školním výletě a já se cítím tak zničená svými pocity, že jsem přemýšlela o tom, že na sebe budu každých pět minut lít tu nejstudenější vodu, abych se toho zbavila.
V naší třídě jsou samozřejmě i lepší a hezčí holky. A štíhlejší a blonďatější a přitažlivější. A já nemám právo se nějak povyšovat. Ale chci. Strašně ho chci.
Čekám, až si sedne vedle mě, a natáčím se k němu a volím vážný pohled.
„Chci ti něco říct." Najednou se prudce zvedá a začíná se škrábat na hlavě.
„Já už musím jít. Necháme to na zítra," rychle se usměje a otočí se k odchodu. Zcela paralyzovaná jeho reakci zůstávám chvíli sedět. Pak se moje tělo samo od sebe zvedá a běží před něj.
„Ne. Počkej! Já už nemůžu. Už to nemůžu..."
„Jane. Zítra to probereme, ano?" Chytá mě za ramena a posunuje mě stranou. Tentokrát už ani mé nohy nemají snahu. Ploužím se do svého pokoje. Beru si ručník a odcházím do sprchy. I v oblečení na sebe pouštím ledovou vodu. Polekaně uskakuju z jejího dosahu a otáčím kohoutek na teplejší. Oblečení už mám ale mokré, takže v něm zůstávám a postupně si ho sundávám.
Na konci celé sprchy se rozhoduji, že tohle nezvládnu, a s vlasy v ručníkovém turbanu si sedám za stůl a s tužkou a papírem začínám psát to nejdůležitější, co cítím. Bolest.
„Na," podávám mu dopis se stále mokrými vlasy.
„Co je to?"
„Prostě si to přečti," rychle se otáčím a utíkám zpátky do pokoje.
DOPIS. Jak jsem mu, sakra, mohla dát dopis!
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: JanieHutcherson (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Hell, Destiny and Hope - 17. kapitola:
Kdo by spolu měl vyspat? Travis s ní spal a padesát odstínů si schovávám na později
Hele, spisovatelko, děláš si srandu? Vždyť se spolu mohli vyspat, no jo jenže tahle JanieHutcherson mi to nechtěla dopřát. Vím, že se to nedozvím, ale i tak by mě zajímalo, co je v tom dopisu.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!