19.03.2013 (10:00) • AnnieZet • Povídky » Na pokračování • komentováno 4× • zobrazeno 786×
CO SE MÁ STÁT, TO SE STANE
Sedíme v kruhu na malých polštářcích a předáváme si hadici vodní dýmky. Opět na mě dojde řada a pořádně vtahuji kouř. Chvíli to nechávám v sobě. Lehce zakloním hlavu a nosem vyfukuji. Vytvoří se obláček dýmu, díky kterému nikomu nevidím do tváře. A ta vůně, mmm. Šíša a hrstka skvělých lidí je nejlepší kombinace. Kolečko se zastavilo u Veron.
„To hodláte celej večer trávit nad vodárnou?“ vykřikne. „Nudaaa,“ dodá. Vytrhnu jí hadici z ruky a dlouze potáhnu.
„Dobře, tak teď se přizpůsobíme tobě,“ s těmito slovy vyfukuji kouř.
Beru vodárnu a dávám ji za bar. Aaron mi věnuje úsměv.
„No moc se bych se neculila. Teď to tady vede Veron,“ zašeptám mu a položím mu ruku na rameno. Teď se směju já. Z jeho tváře jde vyčíst strach, ale on už si snad zvykl.
„Rumovou bombu, Aare“ zakřičí Veron na Aarona. On protočí panenky.
„Nesnáším, když mi tak říká,“ s těmito slovy se na mě otočí. „Už to nesu,“ zařve na oplátku. Zasměju se a vracím se k tlupě.
„Draku, něco tam pusť, prosím,“ houkne po Drakovi Lilly. On obratem pouští song Impossible od Jamese Arthura. Je to pomalejší písnička, ale to nikomu nevadí. Přichází Aaron s tácem, na kterém má několik panáků rumů a jednu velkou coca-colu pro případné zapití. Pokládá to na stůl a beze slov odchází. Každý si vezmeme jednoho a přiťukneme si.
„Na naše úspěchy,“ bere si slovo Hide. Všichni přikývneme a kopneme to do sebe.
Hide mě chytne za ruku, ve které mám prázdnou skleničku, a položí ji na stůl. Podívá se mi do očí. Ty jeho nádherný modrý oči. Nevím, z jakého důvodu ho objímám, a on mě chytá za boky. Takto spleteni odstupujeme od party a uprostřed místnosti se vlníme do rytmu. Patrick a Veron nás následují, ale ti se spíš líbají, než tancují. Janie zve k tanci toho zbohatlíka. Toho, no, Chrise. Lehce stydlivě, ale přece jen se i Trey odváží vyzvat Lilly k tanci. Zpívám si text písničky a začínám z ní mít takovou pochmurnou náladu. Dívám se tupě před sebe. Vyruší mě Hidův polibek na čelo.
„Jsem rád, že tě mám,“ zašeptá mi do ucha a položí si hlavu na moje rameno. Cože, my jsme spolu? Sakra, co to kecá?
„Jak to myslíš?“ i přes rozpaky, které ve mně vyvolal, v mém hlase nejde nic znát.
„Pomáháš mi se vším. Chystám pro tebe překvapení,“ s posledním slovem mě opouští a dává se do řeči s Drakem. Ten kluk. Ten kluk mě pořád překvapuje. Zatřesu hlavou a jdu si pro další rum. Dívám se po parketě. Ať už ta písnička skončí. Kopu do sebe rum a pro jistotu ještě jeden. Někdo jako by vyslyšel moje přání a tento song střídá jiný. Neznám ho, ale líbí se mi. Konečně to tu trochu rozproudí. Všechny páry se od sebe odlepují. Skoro všechny, kromě Veron a Patricka. Fakt miluju tyhle zamilovaný párečky. Beru tác a rozdávám zbytek skleniček. Když je vše rozebráno, vracím tác Aaronovi.
„Rundu vražednýho komba, prosím,“ oslovím Aarona mile.
„Není na to moc brzo?“ zeptá se s nechutí v obličeji.
„Nemyslím si,“ odseknu.
„Jde někdo na cígo?“ zakřičím, aby mě všichni slyšeli. Reaguje jenom zbohatlík. No, lepší než nikdo.
„Jdeme ven,“ zavelím a on mě následuje. Projdeme velkými skleněnými dveřmi na zahrádku.
„Tady je aspoň klid,“ nadechnu se čerstvého vzduchu. Vevnitř je dost vydýcháno. „Máš oheň?“ otočím se na Chrise. Neodpovídá, pouze vytahuje zapalovač a zapaluje mi cigaretu.
„Ty chodíš k nám na školu?“ pronesu, aby řeč nestála.
„Ne,“ sám si zapálí.
„Aha,“ zamumlám a zároveň vydechnu kouř. Ten toho moc nenamluví. Podívá se na mě.
„Seš strašná kurva,“ promluví na mě po chvilce ticha naštvaným tónem. Lehce se zadusím kouřem.
„Prosím?“ vytřeštím na něj oči a na čele se mi vytvoří vrásky.
„Jsi krásná, ale zdáš se mi arogantní a namyšlená.“ Koutky mi sjedou dolů. Upřímnost nade vše. Já a moje ego jsme se lehce urazily, ale nějak extrémně nás to netrápí.
„Díky,“ usměju se na něj. Hodím na zem špaček a lehce ho zadupnu. Vracím se do podniku a dál se nemilou poznámkou Chrise nezabývám.
„Co to, do prdele?“ zastavím se hned při otevření dveří. Rozmáchnu ruce. „Janie! Sakra!“ okřiknu ji. Nevnímá. Je zabraná do tancování na stole. Jenom to by mi nevadilo. Vytáčí mě to, že je v kalhotkách a nohu má obtočenou kolem Hida, který si to očividně užívá. „Hide!“ Ten se otáčí směrem ke mně a okamžitě ze ji ze sebe sundává. Konečně si mě všimne i Jan a věnuje mi pozornost. Přijdu k ní a chytnu ji za nohu. „Sakra, aspoň se obleč. Není ani půlnoc. Nech si to na později a pro někoho jinýcho,“ řeknu důrazně a ona seskočí dolů.
„Hysterko, nevím, kdo naposled dělal úplně to samý,“ zavrčí na mě.
„Co to?“ všimnu si jizvy na její noze a na předchozí narážku vůbec nereaguji. Podívá se, kam směřuje můj zrak. Okamžitě si ji něčím zakrývá. Vypadalo to jako, jako osmička. „Tebe..“ Přeruší mě
„Nijak mě neovlivnil,“ přimhouří oči a nandává si kalhoty. „Nehodlám to teď řešit,“ dodá.
Švihnu vlasy. „Aarone, kde je ta runda, co jsem objednala?“ zakřičím na něj. On jenom ukáže na Jan a Veron. Mají náskok. Zvednu koutek z mé vlastní myšlenky a padám na bar. Objednávám si láhev rumu a jdu k ostatním. Dávám si dva velký loky a předám láhev dál. Přece jen chci, aby se uvolnili všichni, ne jen někteří jedinci.
***
Ležím na stole jenom v podprsence. V pupíku mám nalitý rum a někdo se snaží ten rum z něho dostat. Zaostřím. Na řadě je Hide. Nakloní se nade mě a ruce má opřené o stůl okolo mého těla. Už to nevydržím. Strašně to lechtá, a když ležím na zádech, není mi nejlíp. Chytnu ho za ruce a opatrně, ale i tak celkem rychle si sedám. On to očividně nečekal a vypadá dost vystrašeně. Zbytek rumu mi stéká dolů. Chris neváhá ani sekundu a rum mi slizuje. Uchechtnu se. Holky se na stole střídají. Hodím na sebe tričko. Měli jít i kluci, ale vtom nás tahle hra přestala bavit. Kopu do sebe něco. Už asi před hodinou jsem ztratila pojem o tom, co mi je naléváno do sklenice. Hlavně, že je stále plná. Trey a Patrick na stůl hází dva balíčky nějaké zelené sračky. Do Treye bych si to netipla. Vezmu jeden pytlík do ruky a přičichnu. Hmmm. Nechávám kolovat dál. Proč se ještě k tomu všemu nezhulit? Trávu dají do skleněné trubičky a před každým šlukem zapalují. Dorazí to i ke mně. Lilly mi zapaluje a já dlouze vtahuji. Nechávám to v sobě na doporučení více zkušených. Po deseti sekundách vydechuji. Ty kráso. Sleduji, jestli si dají všichni. Ano. Usměju se. Kluci vytahují další dvě nádobky a sypou do nich obsah z pytlíčků. Jedné nádoby se zmocňuji já s Lilly a zalézáme do rohu místnosti, kde si sedáme. Druhou si bere Patrick, Veron a Janie, třetí Chris, Trey a Hide. Z našeho dua momentálně tahá Lilly. Já se kymácím do rytmu písničky a mávám zapalovačem. Fascinuje mě ten plamen. Nechávám ji potáhnout víckrát. Celá místnost začíná páchnout po trávě. Předává mi nádobu. Dvakrát potáhnu a z naší dávky už nezbylo nic. Vstávám a pomáhám vstát Lilly. Míříme k Chrisově skupince. Při posledním kroku klopýtnu. Už mě to přestává bavit. Sundávám si boty a vracím nádobku. Očividně už dohulili všichni. Na hodinách, pokud se nemýlím, ručičky ukazují půl čtvrté ráno.
„Patricku? Veron? Ségraa,“ zahučí Lilly. Ti dva někam odešli. Všichni si toho všimli a teď se na sebe smějeme jako banda idiotů.
„Záchody?“ se smíchem mi řekne Lilly.
„Nejspíš,“ uculím se na ni a chytnu ji za ruku. Jdeme to omrknout. Chováme se jako malý fracci, ale kazit ostatním zábavu je naše hobby. Před vstupem na záchody někdo chytne Lilly za ramena.
„Neměli byste tam chodit. Teda, pokud si tam nepůjdete užít,“ promluví Trey chladným hlasem a zatáhne Lilly na záchodky. Ten člověk mě stále překvapuje. Zůstávám stát s otevřenou pusou a osamocená. Co když ona nechce?
„Ty debile!“ slyším zevnitř, pak se ozve rána. Vyjde vytočená Lilly a za ní Trey.
Dojdu k Lilly. „Co jsi mu udělala?“ zeptám se a ukážu na něj.
„Praštila jsem s ním o zeď, spíš se pomalu praštil sám,“ zasměje se.
„Ty jsi dobrá,“ taky se zasměju.
Ti dva na hajzlících jsou mi už jedno, necháváme je tak.
Janie se nám předvádí opět polonahá. Tentokrát na sobě má jen spodní prádlo. Pokrčím rameny. Už nehodlám nic řešit. Po jejím ‚tanečním‘ výstupu si dává nohy obkročmo na Chrise a drží se ho jako klíště. I když nestabilně, Chris ji odnáší na záchody.
„No ták!“ zařvu na ně. Ani se neohlédnou, je pravda, že jsem to ani nečekala. Sedám si do křesla u malého stolku a Lilly do protějšího. Hide popíjí u baru a Trey se snaží získat všechnu naši pozornost svým, no... Nepoznám, jestli se mu chce zvracet nebo tančí. Že by konec party a já, já nic? Rozhlížím se po místnosti. Bordel jako v tanku. Všude zvratky, rozbité skleničky, převrácené židle. Mám pocit, že když vstanu, tak se okamžitě sklátím. Přichází ke mně Trey. Mile se na mě usměje. Já se jenom modlím, aby mě třeba nepozvracel. Chytne mě za ruku a cukne mnou, čímž vstanu a jsem nalepená na jeho těle. Ruce mi položí na boky. Občas přejede na zadek. Dívá se mi přímo do očí. Začne mě líbat. Rukou mu projíždím ve vlasech. I když ten kluk není můj tip, je celkem roztomilej. Slyším ránu skleničky. Nevěnuji tomu pozornost a dál se zabývám dosavadní činností. Někdo mě chytá za ruku a tím nás od sebe odpojuje.
„Hide, co to, sakra, děláš?!“ zavrčím na něj. Spaluje mě jeho uražený pohled. Co je mu do mých vztahů? Vytočil mě. „Ty si takovej...“ nedořeknu a bere mě za boky a přehazuje si mě přes rameno.
„Jde se na pokoj,“ zavelí Hide a směřuje ke dveřím. „Zejtra zaplatíme,“ zakřičí na Aarona. Lilly pomalu cupitá za námi a Trey taky. Jsme před vchodem do Nigu.
„Pusť mě!“ buším do něj pěstmi. On se jen zasměje. Pevněji mě stiskne a já přestanu odporovat. Lilly si zapálí cigaretu a nabízí mi. Potáhnu si a vracím ji jí zpět.
„Holky, víte, že nesnáším, když kouříte,“ zasyčí Hide a jednou rukou vyrazí Lilly cigaretu a zadupne ji. On se snad ani neopil. Vypadá střízlivě. Pomalu kráčíme na intrák. Teda, já se nechávám nést. Zavírají se mi oči, je mi zle a chci se něčeho napít. Zastavujeme se u nějakého pokoje. Možná je náš, nevím. Ani netuším, kam se vypařila Lilly s tím klukem. Vcházíme dovnitř, ani nerozsvěcuje, jen mě háže na postel. Beru polštář a dávám si ho pod hlavu. Zavírám oči. Okamžitě se mi zatočí hlava a udělá se mi špatně. Snažím se to nevnímat. Cítím, jak si sedá na postel. Otvírám jedno oko a vidím, jak si Hide přilehává. Lehá si vedle mě a začne mě líbat. Polibky mu oplácím. Pomalu se převaluje na mě. Přejíždím mu rukama po zádech. Jeho namakaný tělo. Cože? On je nahej. Úplně? Objevuje se ve mně chtíč, chci to zjistit. Chci to. Chci jeho.
« Předchozí díl Následující díl »
Autor: AnnieZet, v rubrice: Povídky » Na pokračování
Sdílet
Diskuse pro článek High school - 10. kapitola: