OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » High school - Den druhý



High school - Den druhýHolky se začínají seznamovat se školou. Je pátek a jde se na vyučování. No holky jsou celkem překvapeny docházkou a lidmi, kteří se na škole vyskytují.

Kapitola 2.

DEN DRUHÝ

 

„Woooa,“ zakřičí někdo a pak se ozve jenom rána. Okamžitě se probouzím a vyskakuji z postele, totéž dělá i Veron. Když se vzpamatujeme, všímáme si Lilly ležící na zemi s ručníkem hozeným přes sebe.

Co tam lovíš? prohodím a podám jí ruku, aby se mohla zvednout. Lilly se jen zasměje a přijme mojí ruku.

Moje kostrč,“ zamumlá, ale potom se zasměje a my s ní. Začne se oblékat a fénovat si vlasy.

Kámo!“ řvu přes hluk fénu. Nic.

Ségra!“ pokouší se řvát i Veron.

Poklepuji na rameno, ona obratem vypne fén.

Jak ses vlastně měla ve škole?“ milým hlasem se jí zeptám.

Fajn,“ odpoví a opět si začne fénovat vlasy. S Veron si vyměním nechápavý pohled. Šťouchnu do Lilly.

Vypne a položí fén.

Lidé na mě zírají,“ sklopí oči. Proč?“

Pokládám jí ruku na rameno.

Nic si z toho nedělej, na nás taky zírali, ale my už víme proč.“

Lilly hned zbystří, a tak jí vše vysvětlím. Po hodině hromadného spekulování, hádek a záchvatů smíchu jsme se rozhodly, že vypadneme, no měly bychom, začíná škola. Přecházíme tedy do druhé budovy, procházíme kontrolou a poté se rozdělujeme a jdeme do tříd. Při vstupu však zůstáváme stát ve dvěřích. Do hodiny dnes dorazilo jen pět žáků a to včetně nás. Vždyť včera tady byli všichni a dneska je taky škola. Tak kde jsou? Chci vědět, proč jsou všichni pryč. Táhnu Veron k jednomu klučinovi. Je menšího vrůstu, má vlasy po lopatky, piercingy a tetování po celém těle.

Kam se všichni vypařili?“ křičí po něm Veron. Ne, ona se nemůže zeptat klidně. Na její tón hlasu reakuji očima v sloup a lehkým kopnutím do holeně.

Jsem Geeerald,“ řekne klučina hlubokým, až vražedným hlasem.

Zvedám jedno obočí a pootevírám pusu.

Co?“ vypadne ze mě.

Jsem Ge-e-erald,“ poví rytmicky.

Řekla bych nějakou sarkastickou poznámku, ale zůstávám stát s otevřenou pusou a pozoruji ho.

GERALD!“ zahihňá se. BU!“

S Geraldem jsme si dobře pokecali, a tak se přemisťujeme k osobě číslo dvě. Je to ten kluk, který nás varoval, abychom si dávaly pozor, s kým se bavíme. Sedáme si k němu, opřeme si hlavy o ruce a upřeně na něj hledíme. On si však pořád něco čmárá do bloku.

Kde jsou všichni?“ zeptá se ho Veron.

Pryč,“ letmo se na nás podívá svýma nádhernýma modrýma očima. On celý vypadá nádherně. Jeho tělo je samý sval. Mmmm..

Škola jim nic neříká?“ vyptává se dál.

On se však jen pošetile zasměje a zakroutí hlavou. Soustředí se na svoji malůvku v bloku.

Je pátek,“ prohodí.

No a co?“ Veron nevěřícně kroutí hlavou.

Ty si myslíš, že někdo přijde?“ zasměje se a podívá se na svůj obrázek. Z jeho pohledu jde poznat, že je hotový. Ladnými pohyby se zvedne a blok nechá ležet na lavici. Podívá se na něj a pak na nás a odchází ze třídy. Okamžitě po tom sáhneme a díváme se na to veledílo. Je tam návrh grafitu s nápisem DRACI. Díváme se na sebe, vyrveme tu stránku a také odcházíme. Běžíme do třídy k Lilly a beze slov ji vytáhneme ven. Táhneme ji chodbou až do našeho pokoje.

 

 

/Je to celkem krátký, tak mě omluvte, prosím o komentáře:)/


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek High school - Den druhý:

1. Texie admin
13.10.2012 [16:41]

TexieDrobátko mi to připomíná vysokou Emoticon
Co se ale textu týče, tak poprosím příště dávat jeden typ ukončení řádku (ideálně klasický Enter), dávat na začátku přímé věty uvozovky dolů, ukončovat přímé věty nějakým znaménkem (tečkou, čárkou, otazníkem či vykřičníkem) a pokud mluví nová osoba, tak ta přímá řeč musí začínat na novém řádku.
Zní to jako zbytečný dril, ale není. Čtenář pak nemusí zbytečně přemýšlet nad tím, kdo mluví, jestli si tohle myslí nebo někomu říká... A čím méně čtenář musí přemýšlet nad tím, co chceš vlastně vyjádřit, tím více ho ty můžeš pohltit svojí povídkou a fantazií. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!