Víte, já nikdy nebyla fanda takových těch zpěváků, jako třeba Justina Biebera nebo skupiny One Direction, ale jeden sen mi totálně změnil pohled na svět a jsem za to ráda. I když mě hodně lidí odsuzuje, já jsem spokojená a mám pocit, že se doplnil další střípek do mého zrcadla. Doufám, že to chápete. Jsou to obyčejný kluci. Jako všichni. Nejsou nějak zlí ani dokonalí. A já jsem za ně ráda. 1. kapitola k mé nové povídce o dívce, která konečně poznala lásku a kamarádství...
12.02.2013 (13:00) • JanieHutcherson • Povídky » Na pokračování • komentováno 2× • zobrazeno 1324×
„Děcka, kdo to je?" Sakra, co to zase melu?
„Totiž, koho to je?" Jedno dítě přede mnou dostane záchvat smíchu. Ruce zdvižené. Asi je to jeho batoh. Tipuju, že je to jedno z těch protekčních dětí. Podle věku. Pořád se směje. Chytnu ho za kapuci a táhnu ho ven. Vykopu ho a on se mezitím přímo zajíká smíchy. Jakmile se dostaneme ven, otočím si ho k sobě.
„Můžeš mi říct, čemu se směješ?" zeptám se naprosto vážně. Divím se, že jsem to zase nezkomolila. Znovu se mi zvedne koutek. Kluk už otvírá pusu, když z autobusu téměř vyskočí dívka. Píští. Utíká dolů k pódiu a řve. Po cestě hystericky odhodí tašku. Moje sevření povoluje. Co se to tam, ksakru, děje?
Že by to překvapení? No jasně. Nějaká hvězda. Zavřela jsem oči. Josh, Josh, Josh (ano, Hutcherson, jsem totální blázen do Hunger Games). Počkat, jsou tam samý holky a kluků jen pár. A kurva. Justin Bieber. Tak to je v řiti. Asi se pobleju.
Pouštím kluka a on tam okamžitě beží. No, mě tam teda nikdo nedostane. Rozhodně ne. Už jsem tam skoro šla, když jsem se otočila a zamířila rovnou k autobusu. Začala jsem vykládat kufry. Když jsem vyložila třetí, všimla jsem si, že jsem tu vlastně sama. Všichni se shromáždili dole u pódia. No, tak to je hustý. I řidič. JB, vysněnej boreček všech holek. Teda, jako já proti němu nic nemám, má dobrý písničky a fakt umí tancovat, což já musím vědět, že. Ale prostě mi není sympatickej. Tak každej je jinej.
Vyložila jsem další kufr a přišla pod otevřený poklop dole na autobuse. Jako shrbená se tam vejdu, ale nechtěla bych se tu někdy narovnat. V té chvíli jsem vedle mě zaslechla šum. Ale to bude určitě jen nějaké zapomenuté dítě, nebo snad vedoucí? Co já vím, každopádně to neřeším. O autobus se někdo prudce opře. Leknutím vyletím a, jak jinak, se bouchnu do hlavy.
„Do prdele," vyštěknu si pro sebe.
Následující díl »
Autor: JanieHutcherson (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Impossible Little Things 1:
Wau! Jo taky jsem nikdy nebyla fanoušek Justina Biebera...
One Direction má super písničky (některý) a tak jsem ráda, že jsi napsala tohle. Líbí se mi to a já jdu na další.
Rozděluj text do více sekcí, lépe se to pak čte. pozor také na uvozovky, na začátku přímé řeči musí být dole. A pro případ použití takto sprostých slov vždy, prosím, zvol možnost ´Přístupnost 15+ let´, jen tak pro jistotu. Děkuji.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!