OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Krása nado všetko 1. kapitola



Krása nado všetko 1. kapitolaToto je príbeh o dievčati, ktoré si o sebe myslí niečo viac. No jej život sa zmení v priebehu pár sekúnd.

Bola som úplne obyčajné dievča, no vlastne ani nie obyčajné. Bola som  perfektná, mala som bohatého tatink, ktorý mi kúpil, čo mi na očiach videl. Možno aj preto, že mi zomrela maminka, ale kto vie? Mala som nádherné zlaté vlasy, ešte krajšie oblečenie. Mala som kamarátky, ktorým som na sto percent verila. Mala som len osemnásť  a chodila som na strednú prestížnu školu, ktorú som neznášala, pretože patrila môjmu dedkovi. Mala som aj chalana. Volal sa Tomáš, bol kapitánom futbalového družstva a mala som ho strašne rada, ale neviem, či som ho ľúbila. A v ten deň, keď bol najdôležitejší deň v jeho živote, som prišla za ním do šatne. Bol tam s mojou najlepšou priateľkou, bozkávali sa. Mne hneď vyleteli slzy, ale nevykríkla som už len kvôli tomu, že som nechcela počúvať, aké je to len nedorozumenie.

Plná hnevu som sadla do auta, naštartovala som ten starý črep, čo som dostala od uja k narodeninám. Bol to úplné nový kabriolet. Vyšla som na diaľnicu s úmyslom dostať sa čo najrýchlejšie domov.  Všade bola tma a ja som nič nevidela. Ale zrazu som zazrela nejakú osobu, stála na ceste a bola veľmi blízko na to, aby som zabrzdila. Zvrtla som volant a začala som sa točiť. Zrazu som bola dole hlavou a strašne ma bolela hlava. Tá osoba bola ešte stále na ceste , ale vtom sa začala ku mne približovať. Ale ja som už neudržala otvorene viečka.

Keď som sa zobudila, ležala som na posteli ako keby v nemocnici. Sadla som si, ale vtom sa mi zatočila hlava a musela som si zasa ľahnúť. Ale vtom sa pri mne zjavila nejaká osoba, ktorá nebola na ceste, bol to chalan, nemohol byt starší ako ja. Mal úžasné blond vlasy a hnedé oči. Bolo to divné, že blondiak, má hnedé oči, ale vtedy ma to netrápilo. Trápilo ma skôr kde to som a čo tu robím.

„Kto si?“ opýtala som sa zmätene.

„No ja som Erik,“ povedal a poškriabal sa na krku.

„Ahá, tak Erik mohol by si mi láskavo vysvetliť, čo tu robím?“ opýtala som sa nahnevane.

„Ležíš,“ odpovedal, ako keby sa mi snažil klamať.

„Fajn ale teraz vážne, čo tu robím?“ opýtala som sa.

„Liečiš sa po tej strašnej autonehode. Vieš bolo to strašne nepekné,“ povedal s ľútosťou.

„No ďakujem, ale čo sa vtedy stalo?“ opýtala som sa zmätene.

„O tom ti radšej porozprávam neskôr,“ povedal, ako keby sa mu to nepáčilo.

„A čo mi povieš teraz?“ opýtala som sa zvedavo.

„Vieš kto bol na ceste ten človek?“ opýtal sa smutne.

Nestihla som nič povedať, ale pokrútila som hlavou .

„No vieš bol to pátrač. Pátrači označujú ľudí, ktorý budú upíri,“ nehovoril to s nadšením.

„Takže ja som upír?“ opýtala som sa zdesene.

„Nie zatiaľ nie,“ povedal opatrne.

„Čo tým myslíš, že zatiaľ, ja nemôžem byt upír som na to moc pekná.“ Začala som panikáriť.

„Upokoj sa!“ zakričal na mňa.

„Zatiaľ nie si upír, si dievča, ktoré bolo označené, ale nemusíš prijať to, že možno budeš upír.“

„Prepáč! Ale ty hovoríš, že môžem aj nemusím sa stať upírom?“

„Alebo sa staneš upírom, alebo zomrieš!“ povedal vážne.

 


Prosím, dajte mi komentár, keď si to prečítate. Viete, píšem po prvýkrát sama a je dobré vedieť, že sa vám to páčilo.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krása nado všetko 1. kapitola:

7. sada010 přispěvatel
02.03.2011 [21:54]

sada010RonnieCullen: dakujem je super vedieť že sa niekomu páči čo píšem. Ďakujem! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. LynVonNightlight přispěvatel
02.03.2011 [21:47]

LynVonNightlightHej dievčatá! Žiadna sebaľútosť, každý niekde začal, treba makať!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. RonnieCullen přispěvatel
02.03.2011 [21:10]

RonnieCullenMne sa to veľmi pači! a bola by som rada, kebyže si pokračovala! Som rada, že som stretla niekoho, kto je v písaní tiež nový... Sorry ak som ťa urazila, ale trošku mi to tak pripadalo, no ja som v písaní horšia ako ty, takže si z toho nič nerob! Emoticon Emoticon
Naozaj sa mi to páčilo takže dúfam v pokračovanie Emoticon Emoticon Emoticon

4. sada010 přispěvatel
02.03.2011 [20:39]

sada010Skříteček2 neboj sa už na nej pracujem.

3. Skříteček2
02.03.2011 [19:58]

Mně upřímě se to líbilo a chtělo by to pokračování Emoticon Byla bych za něj opravdu ráda, ráda bych se dozvěděla, jestli ten Erik je upír, nebo člověk a jak se děvče rozhodne... Emoticon

2. LynVonNightlight přispěvatel
02.03.2011 [16:13]

LynVonNightlightV prvom rade: Poviem ti, že vidieť na tvojom písaní, že si začiatočníčka. Iba kvôli tomu som ti nevrátila článok na opravu, ale som ti ho opravila ja a napíšem ti, na čo si dávaj nabudúce pozor. Určite by nebolo na škodu, porovnať si opravený článok s tým, ktorý si napísala. Písanie je totiž veľmi ťažké a začiatky sú úplne najhoršie. Je takmer nemožné skĺbiť gramatiku s príbehom. Vyžaduje si to veľa cviku. Tvoja ruka ešte nie je dostatočne vypísaná, ale ak sa tomu budeš aj naďalej venovať, určite raz bude.
Emoticon

*Pozor na dĺžne! Dávala si ich na úplne nesprávne miesto alebo tam vôbec neboli.
*Čiarky.
*Viac odsekov.
*Priama reč: Ak priama reč nadväzuje na uvádzaciu vetu, bude tam čiarka.
Príklad: "Máš pravdu," priznala som.
Väčšinou je to pred slovami ako odvetila, povedala, hovorila, šepkala, súhlasila, a pod.
Ak uvádzacia veta nenadväzuje na priamu reč, bude tam bodka a písmeno na začiatku novej vety bude veľké.
Príklad: "Máš pravdu." Nikdy som si nemyslela, že to priznám, ale...

*Ukludni sa je spisovne upokoj sa.
*Upíry je na konci "i".
*V niektorých vetách máš na začiatku "no", čo mi veľmi nedáva zmysel, prečo to tam je?
"No ja som Erik."

*Píšeš, že si naštartovala úplne starý črep (auto), ale hneď v ďalšej vete máš, že je to úplne nový kabriolet. Protirečíš si.
*Keď som sa zobudila, ležala som na posteli ako keby v nemocnici. - Prečo ako keby v nemocnici? Ak si mala na mysli, že to tam tak vyzeralo, skôr by som napísala: "vyzeralo to tu ako v nemocnici."
*Vôbec netuším, čo si chcela touto vetou povedať: „Čo tým myslíš, že zatiaľ, ja nemôžem byt upír som na to moc pekná.“ Začala som panikáriť.
- Akože nie je dosť pekná na to, aby bola upírka, alebo ešte nie je taká škaredá, aby ňou mohla byť?

*A nakoniec, nechceš si pridať nejaký "perex obrázek"??? Stačí, ak si tam skopíruješ URL adresu nejakého obrázka, ja ti ho potom nahrám do galérie a napíšem, čo si tam budeš písať. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. LynVonNightlight přispěvatel
01.03.2011 [21:01]

LynVonNightlight*Až budeš s článkom hotová, nezabudni zaškrtnúť "článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!