Všichni jsou bezmocní, vypukla válka. Jediná upírka, která je mohla zachránit zklamala. Přešla na temnou stranu. Ostatní upíři se snaží proti její armádě z Mláďat, démonů a Lugaru bojovat. Ale nemají absolutní šanci. Každý, kdo se jí postaví na odpor, zemře. A však i tahle neporazitelná upírka má jednu slabost. Co se stane, jestliže o ni přijde? Kdo ji o ni připraví? A co se stane potom?
02.01.2011 (12:00) • SafiraDarkfire • Povídky » Na pokračování • komentováno 11× • zobrazeno 910×
Text byl vymazán autorem.
Autor: SafiraDarkfire (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Krvavá touha věčnosti - 10. kapitola:
Ywyk: Děkuju moc za komentík
Eris: Taky děkuji za komentík. Vždycky mě potěší.
ten konec se mi strašně líbil...
samozřejmě super!! těším se na další kapitolku...
jako ale trochu jsem se lekla, když Dereka zavřeli... a tky když říkal, že pokud se k Tee vrátí, tak Tea zemře...
super supuer super
Úžasná kapitola! Jsem ráda, že pomohla Silvě. Konečně se chovala trochu mile. Doufám, že už brzo přestoupí na stranu dobra.
Bobik: Neboj, už žádné dohody nebudou. A je mrtvý to ano, ale nechtěla by jsi, aby byla s ním, kdyby nebyl mrtvý?
Veď Petráš je mŕtvy!!! A už žiadne dohody s diablom a ani snikým podobným zlým hajzlíkom!!!!
Bobik: Děkuji za nádherný komentář, tak vidíš, neměla jsem pravdu:) A už nechceš, aby byla s Péťou? A jsem ráda, že jsem se trefila zrovna do tvého jména:D Aspon jsem udělala radost:D
Hej a ešte som zabudla... Silva...:P Moje meno... Ooooou...:P
Ja aj tak Dereka milujem. Ako, dobre všetko začalo len pre jeho túžbu po smrteľnosti. Vtedy bol blbí a egoistický pako, ktorý myslel len na seba a svoj idiotský do seba zahľadený zadok. Ale potom sa zmenil. Zamiloval sa a to poznaší každého, na celý život. Tým som si istá. Ale je na každom, či k lepšiemu a či k horšiemu. Derek sa jednoznačne zmenil lepšiemu. Sám povedal, že teraz mu ten život ide na nervy. Každopádne dúfam, že aj s Teo sa to stane a možno budú spolu. Aj keď cesty diabla sú nevyspitateľné...:P No, ale každopádne si myslím, že s tým, že možno Dereka nebudem mať rada si preháňala. Hej to áno že sa mi po prvách riadkoch sprtivil. Aĺe potom...:P Neviem ale ja mám taký pocit že on je pre Teo ten správny...:P a aj ona preňho...:P už len aby sa obaja dali na cestu dobra a nejakko vycúvali s tej Derekovej dohody s Luciferom...:D ale inak zase geniálne!!!
není zač :D:D:D zatím se nemůžu rozhodnout, kterou Teu mám radši.
Ale doufám, že další napíšeš, co nejdříve :D
ElisR1: Moc moc děkuji, fakt si všech komentářů moc moc vážím, a jsem ráda, že se líbí i hodná Tea. Další kapča bude chvilku trvat. Už tady tahle mi dala docela dost zabrat... Snad se mi další podaří napsat, co nejdříve.:)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!