Všichni jsou bezmocní, vypukla válka. Jediná upírka, která je mohla zachránit zklamala. Přešla na temnou stranu. Ostatní upíři se snaží proti její armádě z Mláďat, démonů a Lugaru bojovat. Ale nemají absolutní šanci. Každý, kdo se jí postaví na odpor, zemře. A však i tahle neporazitelná upírka má jednu slabost. Co se stane, jestliže o ni přijde? Kdo ji o ni připraví? A co se stane potom?
05.01.2011 (12:00) • SafiraDarkfire • Povídky » Na pokračování • komentováno 13× • zobrazeno 897×
Text byl vymazán autorem.
Autor: SafiraDarkfire (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Krvavá touha věčnosti - 13. kapitola:
Nikol18: Moc děkuju za komentík. No jak už jsem říkal, všechno přece musí dobře dopadnout. :D :D :D
Ach jo, Derek je chudák.
Doufala jsem, že se Tea mění na dobrou, už to tak vypadalo a teď taková podpásovka. Snad to bude pokračovat lépe.
Krásné! Líbilo se mi, jak Tea zuřila.
Eris: No myslím, že kdyby na mě někdo vybafl, že umřu když semnou zůstane tak jsem v takovém stavu, že bych se nebyla schopná ani pohnout Ale i tak moc děkuju za komentík:)
skvělí.. ten konec... strašně povedený...
teda, ale kdybych byla na místě Tey, když viděla už po ... Derekovi mizející záda, tak bych ho zastavila... i kdybych měla zemřít
skvělí skvělí skvělí!...
takže rychlo další dílek, ať vím, jak to bude dál
MirrorGirl454: Děkuju, asi to bude chvilku trvat, jako poslední dobou uplně všechno, ale pokusím se po večerech psát, ale nevím, děti mě dost vysilují:( Ale nebojte odpovědi aspon nějaké určitě dostanete!
No do *píííp*... To myslíš vážne??? Aj ja chcem odpoveď!!! Chcem konečne vedieť, čo sa s ňou deje, lebo si ma už totálne doplietla!!!!
Možno by som mala napísať: krásna kapitola, alebo úúžasná kapitola... ale toto je také mätúce, že ja nemôžem napísať ani krásna, ani úžasná... pretože výraz na takú geniálnu kapitolu asi nenájdem.
Bobik: Děkuju za komentík:) Pro mě bůh taky neexistuje, ale prostě se mi to sem hodilo:)Neboj, všechno se zpraví:)
Aj ja chcem odpovede!!!!!!!! Hoci mi ich dal Derek dosť, Luciferov pohľad, ma zaujíma...:) Ja len nechápem, prečo mu už dávno nenakopala... Debilovi. Úprimne dúfam, že Boh /hoci je pre mňa neexistjuúci/ zachráni... Dúfam. Ja už vážne neviemk, čo napísať. Ja som taká vytočená Luciferom, že...
Jj toho si užiju až až:D :D :D Jj vím jak:)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!