Boj mezi Mláďaty a námi nikdy nebyl hrozivý. Ale teď se změnil, někdo je začal vést a my jsme bezmocní. Nevíme kdo a ani nevíme proč. Jedinou naší záchranou je lék. Ale jak ho najít? Jak zvrátit nepřirozenou mutaci našeho genu? Jak zastavit válku? Válku, která se blíží a nevíme, jak ji zastavit. Musíme jednat rychle. Dřív než přijdou o život spousty Starších. To je náš úkol, náš cíl...
23.12.2010 (15:00) • SafiraDarkfire • Povídky » Na pokračování • komentováno 18× • zobrazeno 814×
Text byl vymazán autorem.
Autor: SafiraDarkfire (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Smrt je jen začátek - 20. kapitola + Epilog:
Semiska: Děkuju za komentáře, jak k téhle kapitolce tak i u těch předchozích jsem ráda, že se povídka líbí. Děkuji.
Teda, velkej masakr. No jsem fkat na tohle zvědavá, jak to dopadne a skončí ;)
Ups, sorry, hehe, nevšimla som si, že som sa pomýlila.
A nemáš za čo ďakovať, pretože si geniálna, heh.
MirrorGirl454: To myslíš vážně? Nikdy by mě nenapadlo se srovnávat s Mayerovou, Castovou nebo Smithovou. Pro mě to sou Paní spisovatelky zároveň teda s Richelle Mead, která píše Vampýrskou akademii. Moc děkuju za pochvalu, která mě hodně teda zaskočila, ale i potěšila. A jsem vážně moc ráda, že se ti moje povídka tak moc líbí:) Děkuji...
PS: Chápu, že v rychlosti jakou člověk píše se lehce překlikne, moje přezdívka je SafiraDarkfire:D Ale neboj se, neuráží mě to. Hezky jsem se při tom zasmála:D
Ak by sa ma niekto spýtal, na čom som závyslá, povedala by som: Ja som závyslá jedine na poviedkach SariryDarkife.
Najprv som si nadávala, že som túto poviekdu nezačala čítať skôr, ale teraz som dokonca rada, pretože ak by som zakaždým mala čakať na ďalší diel, asi by ma porazilo.
Toto je určite tá najlešpia upíria poviedka, akú som kedy čítala. Twilight, Upírske denníky a Škola noci sa môžu strčiť, na teba nemajú.
Nič také temné a geniálne som ešte nečítala a táto poviedka je jedinečná.
ElisR1: Děkuju. :)
dočetla jsem -> vážně skvělé je to opravdu povedená povídka
Bobik: No právě, ta pravda hrozně potěší:) A vrátí potom sílu do psaní:)
OMYL: Prehánaš práve teraz... ja neviem čo také úžasné som povedala. Len som písala čo je pravda. A toto veru pravda je!!!
Nikdy nepřeháním:)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!