Po dlouhé době jsem opět na scéně. Omlouvám se, nějak mi scházela chuť psát a, přiznávám se, že i do dopsání této kapitoly jsem se musela trochu nutit. Nicméně, jsem zpět a přináším další kapitolu Tajemného světa. Je o něco kratší, ale doufám, že se vám bude líbit. Nemůžu sice s určitostí říct, kdy přesně přibude další kapitola, ale myslím, že říct můžu, že nebudete čekat tak dlouho. Užijte si to :) Eris Trocha vzpomínek a pak i reality.
19.11.2013 (12:00) • Eris • Povídky » Na pokračování • komentováno 6× • zobrazeno 965×
Vzala jsem do ruky svou jízdenku na cestu do pořádnýho pekla. Pořádně jsem si ji prohlídla, než si ji přiložila k žíle na předloktí. Párkát jsem stiskla ruku v pěst a pak zanořila jehlu do kůže. Kurva! Nenapíchla jsem žílu. Ruce se mi třásly, potřebovala jsem další dávku, a to, že jsem ji měla na dosah a přitom tak daleko, mě nehorázně sralo.
Pokus číslo dvě. Zase vedle! Shit!!!
Byla jsem nehorázně nasraná, celá sem se třásla. Po tvářích mi tekly slzy zoufalství a bolesti.
Stlačil píst jehly a nažloutlá tekutina zmizela v mé ruce. Třes pomalu ustal, srdce přestalo bít tak rychle, zrak přestal být rozmazaný. Vděčně jsem se na Lashe usmála a pak sklopila pohled na svoje předloktí. Prohlížela sem si zasviněnou ruku od krve a bylo mi úplně jedno, že to ještě teče. Bylo mi dobře a, co bylo hlavní, neviděla jsem nic, co by tady bejt nemělo.
Usmála sem se. A pak jsem se usmála ještě víc, zírala jsem na svoji ruku a smála se jak magor. Všechno bylo tak krásný! Udýchaná a uslzená jsem se, stále ještě pochechtávajíc, svalila na záda do hustého koberce. Ruce jsem nechala tam, kde dopadlyj a čuměla do stropu. Všimnul si někdy někdo těch malejch prasklin na tom stropě?
Zaznamenala jsem pohyb vedle sebe, ale neotočila jsem se. Po chvíli jsem na čelisti ucejtila dotek, takový to lehký šimrání.
„Lashi? Co chceš?" zasmála sem se.
„Tebe." Sklonil se nade mě a bral si moje rty, levačkou si mě u sebe přidržoval za krk a pravou se podpíral. Polibky jsem mu začala oplácet, a jakmile si to uvědomil, sjel rukou níž. Přejel mi přes prsa a chvíli se u nich zastavil, polibky se přesunul na krk.
Se smíchem sem ho odstrčila a odkulila se od něj dál.
„Jdu si dát lajnu, chceš taky?"
„No, a já jsem asi vždycky toužila mít takovou stupidní krávu za matku! Co si o sobě, kurva, myslíš? Vysrala ses na mě, když jsem tě nejvíc potřebovala. Vysrala ses na mě, když jsem začala vidět ty stíny! Vysrala ses na mě, když jsem tě prosila, PROSILA, abys mi s tím pomohla! A teď mě tu chceš pár slovíčkama přesvědčit, že je všechno v pohodě?! To teda, kurva, není!"
Bála sem se, že nepřežiju. Že se odsud nedostanu živá, a když jo, za jakou cenu. Nevěděla jsem, jestli ještě někdy uvidím Spika. Mezi rty se mi prodral bublající kašel. Zase ta kovová chuť krve. Hystericky jsem se smála, plakala a kašlala. Dávila jsem se vlastní krví a bylo mi to jedno. Nemohla jsem dýchat. Neviděla jsem.
A najednou to ustalo.
Autor: Eris (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek The mysterious wolrd - 22:
Si ze mě děláš prdel ne?
Kapitola je úžasná, tohle je moje! Jen popravdě nevím, co se dělo v minulých kapitolách, doufám, že máš podaný inzeráty nejmíň ve všech časopisech a po celým internetu, že sháníš múzu - ať koupíš, pronajmeš, ubytuješ, nebo jak kámošku na ubytování, jinak asi zešílím!!!
to máš štěsti :D
Nevyhrážam, sucho konštatujem XD XD :D :D .
zlato moja :D nevyhražaj nebo nebude nic :D :P
Oou, eris, rozbiehaš sa, toto je iné vzrúšo, napínaš ma ako kšandy ... :D :D :D, švihaj s ďalšou kapčou :D :D :D inak nedopadneš dobre :D .
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!