Tahle krátká básnička (doufám, že se nad ní alespoň někdo zamyslí) je moje prvodílo. Vznikla z divné chvilky v divný den a je to dost znát. Kritikou nešetřete, ale prosím berte ohled na to, že je to moje první ;-).
23.09.2010 (18:00) • Darien • Básničky • komentováno 13× • zobrazeno 1533×
Život je jako bonboniéra, pestrý a plný chutí,
kdo jednou ochutná, už přestat se nutí.
Však jednou přejdou Tě, chutě na stejnou čokoládu
a poznáš, že i ta nejdelší euforie má svou vadu.
Teď když to víš, když víš o nekonečném štěstí
cítíš, jak v okolí, smutek cestu si klestí.
Pak toužíš rozdat zbytky šťastné čokolády,
smiř se s tím – život nám všem chystá pády.
Život je jako bonboniéra, pestrý a plný chutí,
ale každý jednou pozná, že štěstí je mnohem větší hnutí.
Autor: Darien (Shrnutí povídek), v rubrice: Básničky
Diskuse pro článek Jako bonboniéra :
ScRiBbLe, Tím jsem jen chtěla říci, že jsi mě strašně dojala. Děkuji Ti nastotisíckrát.
Rozplakat? Ježíš, to ne, tohle nebylo v plánu, jen jsem Ti chtěla vyseknout poklonu a napsat Ti, jak se mi to líbilo. A jestli je tohle Tvá prvotina, tak se před Tebou klaním ještě víc, jelikož to bylo opravdu exelentní!
ScRiBbLe, moc Ti děkuji za takový komentář. Ty mě chceš rozplakat, viď? Ne, fakt jsi mě dojala a já Ti jsem neskutečně vděčná, protože tohle moje prvodílo nepovažuji za extra povedené.
Dari, musím říct, žes to úplně přesně odhadla. Přirovnání života k bonboniére - bravurní, ale ještě lepší byl zbytek, jak jsi psala, že pak když vidíme u jiných neštěstí, chceme ty šťastné bonbóny rozdat!
Vážně krásný a pravdivý!!!
Ne není strašná. Ty jsi vystihla něco, co si většina lidí ani neuvedomuje. A to je při básních to nejužasnější.
SafiraDarkfire: Mnohokrát děkuji, ale teď když to po sobě čtu znova, tak mi tahle "báseň" připadá strašná .
Super báseň, nikdy mi nedošlo, co cítím, když jím čokoládu:) Když jsem si to přečetla, uvědomila jsem si, že to je pravda:) Povedéné, geniální, super:)
Darien: To jsem ráda, protože, jestli to znáš, někdy někam napíšu pochvalu + drobnou výtku a už mě chtějí kamenovat a useknout hlavu ( ), ještě s tím, že jim to Admini schválili a určitě tedy nic špatně mít nemohou. Nad tím vždycky pouze kroutím hlavou. - Nějak tak.
Aalex: Děkuji moc. Takovou chválu jsem si nezasloužila .
SaDiablo: Naopak, jsem neskutečně ráda a naštvat se? Já? Nikdy.
Darien: Nemáš vůbec zač, jsem ráda, že ses nenaštvala nebo tak.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!