Takže táto báseň hovorí vlastne o nás. Musíte si prečítať lebo ja to fakt neviem vysvetliť. XD Som proste cvok. =)
19.01.2010 (19:00) • DarkPassion • Básničky • komentováno 6× • zobrazeno 951×
Pátram
Nech vzletím ponad mŕtvym svetom.
Sama neviem čo chcem získať týmto letom.
Zhora vidím pády všetkých ľudí,
vidím koľko osamelých duší tu blúdi.
Veľa nás je zajatcami svojho smútku,
veľa nás dostalo facku od života prudkú.
Veľa nás potrbuje požičiať druhé krídlo
veľa nás potrbuje požičiať svojho srdca sídlo.
Prišlo a uplinulo veľa mesiacov
neviem prečo stále pátram.
Autor: DarkPassion (Shrnutí povídek), v rubrice: Básničky
Diskuse pro článek Pátram:
DarkPassion-> jo v pohodě XD
Ja mávam často takéto pocity... Si to vystihlaFakt sa mi páči
uuuzaaa: Naozaj si ma potešila.
BlackRosexq: Podľa mňa je to o tom, že každí z nás vníma poéziu inak. Každí z nás v tom texte nájde niečo iné. A ja som to písala tiež kvôli niečomu čo som cítila a chcela dať na papier. Jasné, že som sa nenahnevala a veľmi rada by som sa s tebou na túto tému porozprávala. Takže ak chceš kľudne sa môžeme skontaktovať cez ICQ a hodiť reč.
monis: To nevadí. Tak či tak som rada, že si prispela aspoň nejakým komentom.
jakože na rvní přečtení to nechápu, ale zajímavé :)
Ahoj! Musím povedať, že pred týždňom by som sa išla rozplynúť ako si niečo také mohla napísať. Tie rýmy a všetko. Skutočne krása. ALE! Bohužiaľ už nie. Až sa nenahneváš toto vôbec nie je poézia. Je to ... vlastne sa to na poéziu ani nepodobá. Neber to zle, veľa ľudí (donedávna aj ja) si myslí, že v poézií musia byť rýmy. Nie je to tak. Skôr opak... Až ti na tom skutočne záleží a chcela by si vedieť ako, mohla by som ti poradiť... ALE až si proste napísala básničku len tak, nevšímaj si ma a píš ďalej. Dúfam, že si sa nenahnevala.
Pááni Jak si přišla na tak dokonalé rýmy?? Je to nádherné, moc se mi to líbí!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!