Ahojte,
tak prinášam Vám moju prvú básničku. Snáď ma úplne neskritizujete, ale aj za to budem rada aspoň budem vedieť, čomu sa v budúcnosti vyvarovať, ale ani menšou pochvalou by som nepohrdla. No ale aby sme sa dostali k pointe. Táto básnička je o mojich pocitoch, ktoré som zažívala pred pár dňami a potrebovala som to nejak zo seba dostať, tak som sa rozhodla touto formou. Snáď sa Vám to bude páčiť. Za kritiku alebo pochvalu vopred ďakujem. :)
10.11.2012 (09:00) • lola16 • Básničky • komentováno 2× • zobrazeno 777×
Výplod fantázie!
Je to už dlhá a bolestná pre mňa večnosť,
ale srdce a duša by už chceli len krehkosť!
Každé ráno, keď mi na pokožku dopadne rosa,
cítim, že to nie je len tak, ale bude kosa!
Zase a znovu sa zobudím do temného dňa,
ktorý vznáša bolesť a neistotu do každého sna.
Po lícach červených ako lupeň ruže,
tečie jedna slza, ktorá po tvári kĺže.
Snáď je to len výplod mojej fantázie,
znamená to, že viac to už nepominie?
No keď mi na pokožku dopadne rosa,
cítim, že to nie je len tak, ale bude kosa!
Autor: lola16, v rubrice: Básničky
Diskuse pro článek Výplod fantázie!:
Rozhodně zajímavá báseň. Na něco málo to poukazuje, ale nejsem si úplně jistá jestli jsme ty pocity a to, co je v tom ukryté pochopila správně.
veľmi zaujímavá báseň, hlavne zo symbolickej stránky sa mi veľmi páčila. ja osm tomu pochopila tak, že sa tak trochu bojíš, že reálny svet ti zoberie tvoje sny, fantáziu. (na básňach je dobré/zlé to, že si ich každý môže vyloˇžiť po svojom) No a to o tej rose - to je predzvesť niečoho zlého, predzvesť tej "kosy". Je to vcelku príjemná pocitovka, ide ti to. Len keby že to napíšeš trošku dlhšie... rada by som od teba prečítala viac!
Teším sa na tvoju ďalšiu tvorbu
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!