OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » FanFiction



 

Jedna z mnohých

Raz ma napadol taký šialený nápad - Ako sa asi môže cítiť "obeť" Damona Salvatoreho? A pokiaľ ide o ženu? A čo ak tá žena vie viac ako by mala? Čo sa stane, ak Damon nebude raz dôsledný pri vymazaní myšlienok? Tak tu máte drabble z pohľadu "obete". A prosím, berte to s rezervou, je to môj prvý drabble. Plus som ho niekoľko rát opravovala, pretože som v ňom mala príliš veľa slov. Nedalo sa do toho napchať veľa, no aj tak dúfam, že nebude až taký zlý, ako si myslím. Killy

 

Will Be Missing

Will Be MissingPrepáčte mi to, ale v poslednej dobe mám nutkanie písať o gejoch :DD Drabble - FF na D. Gray-man. A je to trošku smutnejšie... Enjoy :)

 

Wedding

WeddingTrochu zase veselejší drabble o tom, jak se Tonksová chystala říct své "ano". ☺

 

Vezmi si je...

Vezmi si je... Severusova smrt z pohledu třetí osoby, a já jsem na to drama, tak snad se drabble alespoň trochu vyvedl a... zbytek uvnitř. :)

 

Vlk pod vrbou

Vlk pod vrbouDrabble na téma rozchod, ale nebyla bych to já, kdyby v tom nebyl háček.
Z jakého důvodu (a hlavně komu) dává Remus sbohem?
Přesnou příčinu a důvod tohoto drabblu sem nebudu rozepisovat, ale pokud by někoho zajímala, jsou od toho komentáře :).

 

Bad news

Bad newsTrochu smutnější drabble o tom, jak se Andromeda Tonksová dozvěděla tu zprávu, která změnila celý její život. O smrti své jediné dcery.

 

Naděje umírá poslední

Naděje umírá posledníKrátký drabble z pohledu Ginny Weasleyové, když se s ní Harry rozchází. Ispirováno písní od Richarda Marxe - Right here.

 

Ona

OnaSlavnostně přísahám, že jsem ke připraven(a) každé špatnosti.
Tak to jsou správná slova vystihující tuto šílenost. Ve sto slovech se dozvíte, něco o Siriusovi a jeho novém objevu, proč se vyprávění chopil Remus a možná taky, jestli jsem se úplně nezbláznila. (Odpověď poslední ovšem nemůžu zaručit.)
Neplecha ukončena.

 

Zabil, zabil je všechny

Zabil, zabil je všechnyTak a je to zase tady, přináším svoje první drabble s tématikou HP. Jak jinak :) Co se stane, když vám zabijí osobu, kterou nejvíce milujete?
- V ten moment se z něj stál kouzelník mocnější než Voldemort, Brumbál, než kdokoliv… -

 

Horká jemnost

Horká jemnostI když Jane Eyre povětšinou žádné dekolty nezdobily, rozhodla jsem se to, alespoň zde, Fairfaxovi neodepřít. Každopádně to je jedna z mnoha chvil - i když neurčitá -, kdy se mi tajil dech.

 

Nezbylo mi nic

Nezbylo mi nicBlíží se úplněk a Remus vzpomíná na Jamese a Lily. Přemýšlí po několikaté, proč je Sirius zradil. Jenže pravý zrádce je blízko než se zdá...

 

Oslava po smrtijedsku

Oslava po smrtijedsku Prosím, jen se nelekejte toho názvu. Není to tak zlé, jak si myslíte. Vlastně je to mnohem horší...

 

Vinná ve všem!

Vinná ve všem!Další drabble na téma Harry Potter z mé dílny. Další osoba se cítí vinná ze Siriusovy smrti, ale tentokrát to není Harry. Kdo se tentokrát trápí a vyčítá si jeho smrt? Chtěla by změnit osud, ale nejde to. Příjemné čtení přeje vaše PetraCullen. ;)

 

Měl její oči

 Měl její očiPoslední minuty života obávaného profesora lektvarů Severuse Snapea. Své chyby si uvědomíme až umíráme. Severus nakonec pozná, že Harry není James. Uvědomí si také, že byl synem i jeho dávné lásky Lily Evansové alias Potterové. Berte to prosím s nádhledem. Vaše PetraCullen. ;-)

 

Starosti Pána Zla

Starosti Pána ZlaMyslíte si, že je snadné šéfovat bandě záporňáků, kteří ve vás shlížejí a doufají, že jednoho dne ovládnete svět?

« Předchozí  1 ... 6  7  8  9  10  11  12  13    Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!