OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Jednodílné



 

Smysl života

Můj úkol do občanské výchovy. Je už pár měsíců starý, ale přesto doufám, že se bude líbit...

 

Spolu a každý sám. Už navěky.

Spolu a každý sám. Už navěky.Jaj taková moje prvotina... Psala jsem to už před hodně dlouhou dobou...

Andrea je studentka gymnázia. Je chytrá, milá a hezká. Co se stane, když se zamiluje - zrovna do svého nového učitele? Zůstanou spolu nebo každý půjde svou cestou?

 

Jednoducho odišiel

Jednoducho odišielRozhodla som sa napísať to, čo ma v poslednej dobe najviac trápilo. Môj život zasiahla jedna veľká strata. Tento príbeh nie je len o mne. Ale ak Vám chcem povedať môj príbeh musím povedať aj ten jeho - môjho bratranca, ktorý mi bol ako brat. Prišla som na to ako veľmi pre mňa znamenal až keď odišiel, navždy odišiel...

 

Navždy a nikdy

Navždy a nikdyStále to bolí. Jsou to muka, kterých se nezbavím, ale na popud mé kamarádky a kamaráda... je to pro Vás. Pro všechny, koho potkalo něco podobného...

 

Last Kiss

Last KissJe to moja prvá jednorázovka, tak ak by ste mohli nejaké tie komentíky. Vicky chodí s Chrisom už skoro rok. No, Chris nie je obyčajný študent. Je upír. Je však zvláštny aj na upíra. Keď bol ešte novorodený, omylom zabil dievča iného upíra, ktorý ho za to preklial. Vždy keď sa Chris do niekoho zamiluje, musí ho vysať. Ak tak nespraví do roka, bude trpieť 1000 krát viac ako pri premene, čo je pre väčšinu z nás ťažké predstaviť.

 

Som v rukách Prítomnosti

Som v rukách PrítomnostiTakže... čo sem napísať? Napísala som pravdu. Napísala so niečo... čo ma najviac ťaží. Prišla som o kamarátku... prišla som i o seba samú. O rodinu. Je to... zložité. Písať sem niečo. Naozaj... VY a vaše komentáre aj keď ich nie je veľa... aj keď žiadne nie sú. Ste... ďakujem vám. Písanie je jediná vec, ktorá mi pomáha. Práve Ema ma k nej priviedla... bola mojím šťastím. Jej smiech ma vedel vždy rozosmiať. Smiala sa aj keď nebolo na čom. Ona priviedla do sveta fantázie. Pomohla mi. Písala krásne básne. Bola... moja najlepšia priateľka. A ja som ju stratila. Nenávidím sa. Za mnoho vecí... Pýtam sa sama seba prečo som tam nebola. Prečo som nenapravila celý môj život. Nie... táto jednorázovka nie je o nej ale o mne. O mojom živote. Ona vždy chcela aby som toto napísala a teraz som to urobila. Pre teba Ema. Lebo ty si bola tá, ktorá pre mňa znamenala najviac. Nikdy... nikdy nezabudnem. =(

 

Stefanie

StefanieTakže túto jednorázovku som písala pretože ma pochytila smutná chvíľka. Snažila som sa napísať niečo iné. Je to smutný príbeh matky. Píše o niečom čo zmenilo jej život. Pokúste sa vžiť do jej role aj keď to bude možno ťažšie. Pri konci som plakala. Po celý čas. Tak dúfam, že vás to zaujme a zanecháte aspoň nejaké komentáre, ďakujem. =)

 

Friends always and forever

Friends always and foreverTohle není žádná z mých povídek, toto je moje vylité srdíčko... A doufám, že to aspoň někdo ocení.

 

Nebeská brána

Nebeská bránaTakže toto je moja nová jednorázovka. Vlastne som si vylievala srdiečko. Rada si prečítam vaše komenty, čo si o tom myslíte a podobne. Ide o lásku, smrť, stratu ale skončí to pomerne šťastne. =)

 

I´m lost without you

I´m lost without youDalší z mých smutnějších jednodílovek... Teď mě tak napadá dotaz, jestli vůbec některá má jednodílovka nebyla depresivní, ale to je celkem jedno. Z části jsem se nechala inspirovat krátkou zmínkou z filmu Into the blue, takže kdyby v tom někdo našel něco společného tak je to možné. Jinak je ta povídka zcela z mé hlavy.

 

Novoroční přání

Novoroční přáníPříběh je ještě z loňského roku, nějak to na mě padlo a začala jsem psát. Je o dívce, která dlouho žila ve svém vlastním světě, ze kterého se nakonec dostala, ale jak mám ve zvyku, šťastný konec tam chybí.

 

Bílý kvítek

Bílý kvítekTenhle příběh je můj, můj životní. Má zpověď z dětství. To já jsem ta malá holka, která brečela do polštáře. Nechci lítost, chci si jen ulevit. Napsala jsem to pro tebe, který máš na rodiče vztek. Chci jen, aby si byl vděčný, že máš oba. Mámu i tátu. Každý to štěstí nemá.Vím, že místy je gramatika slangová, ale to tam prostě patří.

 

Kamarádi...

Oukey... Za minulou povídku bych se nejraději zahrabala do zemně.. To byla totální vyčerpávajíci blbost... Omluvte můj puberťácký citový výlev.-.:D KAždopádně snad se vám tohle bude líbit... May

 

Sourozenci 3. část

Sourozenci 3. částPamatujete si ještě někdo na jednorázovku o sourozencích Elizabeth a Viktorovi? Pokud ano, tak tady mám ještě jednu 100% poslední část. Je to pohled do minulosti, jak to všechno začalo.

Přeju krásné počtení a doufám, že se vám bude líbit..

 

sss

ssskkkkkkkkk

« Předchozí  1 ... 57  58  59  60  61  62  63  64  65  66  67 ... 71   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!